Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΡΟΥΠΗΣ Ηλίας | 22 Οκτωβρίου 2009, 01:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διαβούλευση αυτή βρίσκεται σε σωστή κατεύθυνση αλλά από λάθος δρόμο. Δεν μπορεί να έχουμε ως μέτρο της τον κυβισμό (κυλινδισμό) κι όχι την ιπποδύναμη. Παράδειγμα: υπάρχει κινητήρας 1.400cc του μεγαλήτερου ευρωπαικού group που αποδίδει στο ίδιο ακριβώς όχημα 80hp, 122hp & 160hp. Είναι γνωστό πως το κόστος κτήσης, το κόστος συντήρησης, η κατανάλωση καυσίμων, η εκπομπή καυσαερίων, τα ελαστικά, η φθορά της ασφάλτου και γενικά το σύνολο κόστους-χρήσης κάθε οχήματος έχει να κάνει με την ιπποδύναμη κι όχι με τον κυλινδισμό.