Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Π.Ι.Γ. | 22 Οκτωβρίου 2009, 09:36
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"δ. Να μην κινούνται εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας ή της ζώνης ευθύνης στην οποία ασκεί τα καθήκοντά του το εξυπηρετούμενο πρόσωπο ή η υπηρεσία." θα έπρεπε να προστεθεί και της ζώνης υπερκείμενων ή συνεργαζόμενων κατά περίπτωση υπηρεσιών ή για κίνηση σε συνεργείο επισκευής π.χ. ο Νομάρχης συγκαλεί ΣΝΟ (συντονιστικό όργανο πολιτικής προστασίας) στην έδρα του Νομού όπου καλούνται οι Δήμαρχοι, Δασάρχες, Διοικητές Αστυνομίας, Πυροσβεστικής, Στρατού κ.λπ. Εκτός αυτών που εδρεύουν στην έδρα του Νομού, όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουν δικαίωμα (νόμιμης) χρήσης του υπηρεσιακού αυτοκινήτου για να μεταβούν στη σύσκεψη π.χ.2 σχεδόν κανένας Δήμαρχος δεν έχει δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου για να επισκεφτεί τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, ακόμη κι αν αυτός τον καλέσει π.χ.3 σε περιπτώσεις διαδημοτικών συνεργασιών το όχημα ενός Δήμου, θα πρέπει να κινείται στα όρια δύο τουλάχιστον Δήμων· υποτίθεται ότι όλοι οι ΧΑΔΑ έχουν καταστεί ανενεργοί και άρα τα απορριμματοφόρα (ή τα φορτηγά με τα κοντέινερ των απορριμμάτων), μεταφέρουν τα απορρίμματα στον ΧΥΤΥ του διπλανού ή παραδιπλανού Δήμου. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα κίνησης οχημάτων στο εξωτερικό, μέσα από τη διαδικασία που ισχύει σήμερα για τις διεθνείς συνεργασίες Δήμων και Νομαρχιών(δηλ. εγκεκριμένη συνεργασία από το ΥΠΕΞ, ειδική άδεια ΓΓ Περιφέρειας) π.χ.4 (ειδικά εάν πρόκειται για περιπτώσεις υβριδικών αυτοκινήτων), δεν υπάρχουν εξουσιοδοτημένα συνεργεία αυτοκινήτων σε κάθε πόλη και χωριό της Ελλάδας, οπότε είναι πιθανόν να χρειαστεί η μετάβαση σε περιοχή εκτός ζώνης ευθύνης. Πρόκειται βέβαια για διάταξη που ήδη ισχύει, και που στην πράξη καταστρατηγείται καθημερινά διότι δεν είναι λειτουργική. Είναι πολύ πιο σωστό να ελέγχεται το δελτίο κίνησης κατά πόσο καλύπτει υπηρεσιακές ανάγκες (αν και υπάρχει θέμα με τους προϊσταμένους, π.χ. Νομάρχες και Δημάρχους που είναι αυτοί που εκδίδουν τις διαταγές κίνησης ή εξουσιοδοτούν άλλους να το κάνουν, οπότε δεν μπορούν να ελέγξουν τους ευατούς τους)