Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ | 22 Οκτωβρίου 2009, 10:14
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας! Ελλείψει εγχώριας βιομηχανίας αυτοκινήτου, αναγκαστικά θα πρέπει να στραφούμε σε εισαγωγείς και αντιπροσώπους ξένων βιομηχανιών βραχυπρόθεσμα. Όμως, θα πρέπει να επαναξιολογηθεί η δυνατότητα ανάπτυξης εγχώριας βιομηχανίας ηλεκτρικού/ υβριδικού αυτοκινήτου ΚΑΙ μοτοσικλέτας πλέον (ήδη πωλούνται 2-3 μοντέλα διεθνώς), καθώς οι συνθήκες έχουν πλέον ωριμάσει και το περιβάλλον μας ευνοεί ιδιαίτερα σήμερα, όπως: α) διαθέσιμες και αναξιοποίητες υποδομές και χώρους (από ναυπηγεία, μέχρι παλαιά εργοστάσια), β) εξαιρετικό know-how στο θέμα των συσσωρευτών (μπαταρίες για το Γερμανικό Ναυτικό), στις ΑΠΕ και σε κάποιο βαθμό στη συναρμολόγηση (βλ. μονάδες ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών παλαιοτέρα), γ) εξελιγμένο know-how στο ίδιο το concept του ηλεκτρικού αυτοκινήτου (βλ. το πείραμα της Σύρου της δεκαετίας του ’70 που κατέληξε άδοξα), δ) ικανά και ενθουσιώδη νέα μυαλά, σε πανεπιστήμια, πολυτεχνεία, κλπ, ε) φθηνές πηγές πρώτων υλών, εξαρτημάτων, μερών από διάφορες χώρες, στ) διαπραγματευτικό πλεονέκτημα στα μέσα μεταφοράς αυτών (Ελληνική Ναυτιλία), ζ) Ελληνικές πατέντες και εφευρέσεις που σε πολλές περιπτώσεις αξιοποιήθηκαν από Οίκους του Εξωτερικού, η) ανθρώπους, managers κλπ με μεγάλη και διεθνή εμπειρία στο χώρο, θ) έναν πλούτο ιδεών, για το πώς ένα Ελληνικό ηλεκτρικό/ υβριδικό αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα, θα μπορούσε να τοποθετηθεί (positioning) στη διεθνή αγορά, όντας ανταγωνιστικό και κερδοφόρο.