Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γιωργος Δημητριου | 22 Οκτωβρίου 2009, 11:13
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την υγραεριοκίνηση στην οποία αναφέρθηκα και πρίν είναι και μια φιλική προς το περιβάλλον δράση, και απόλυτα ασφαλής εφ'όσον τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με έγκριση τύπου απο τα ΚΤΕΟ. Θα επαναλάβω ότι θα πρέπει να αυξήσουμε τις επενδύσεις σε τοπικό επίπεδο και να μην ευνοήσουμε τους Γιαπωνέζους βιομηχάνους και τους τοπικούς εισαγωγείς που βεβαίως έχουν ενισχυθεί υπέρμετρα φέτος, χωρίς τοπική προστιθέμενη αξία και παραγωγή. Θα έπρεπε πιθανόν να υπάρχει και ευεργετική διάταξη για τα ΙΧΕ εφόσον η πετρελαιοκίνηση στις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) εγκαταλείφθηκε απο το προηγούμενο ΥΠΕΧΩΔΕ. Οσα απο τα βενζινοβόρα τζιπ ή μεγάλου κυβισμου αυτοκίνητα χρησιμοποιούν υγραέριο ή φυσικό αέριο να τυγχάνουν "πράσινων" τελών κυκλοφορίας.