Αρχική Πρόγραμμα «Καλλικράτης»2. Η Επιχειρησιακή Στήριξη της Νέας Αρχιτεκτονικής: Το Πρόγραμμα Ελληνική Αρχιτεκτονική Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης – «ΕΛΛΑΔΑ»Σχόλιο του χρήστη Κυριάκος Κωστόπουλος | 25 Ιανουαρίου 2010, 03:54
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 121: Θεωρώ ότι πριν ασχοληθεί κανείς με την πρόσληψη νέου προσωπικού, επιστημονικού ή άλλου, θα πρέπει να ρυθμιστούν με σαφήνεια τα θέματα που απασχολούν το ήδη υπάρχον προσωπικό των σημερινών Περιφερειών, Νομαρχιών και Δήμων. Πιστεύω, λοιπόν, ότι θα πρέπει να αποσαφηνιστούν τα ακόλουθα: 1. Με τη Νέα Αρχιτεκτονική, καταργούνται οι Νομαρχίες και οι αρμοδιότητές τους μοιράζονται στις νέες Περιφέρειες και στους Δήμους. Το προσωπικό των Νομαρχιών, όμως, θα απορροφηθεί αποκλειστικά και μόνο από τις νέες Περιφέρειες ή θα μοιραστεί μεταξύ νέων Περιφερειών και Δήμων; Και αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, πώς θα γίνει ο διαχωρισμός; Ανά ειδικότητα, ανά Διεύθυνση στην οποία είναι τοποθετημένο το προσωπικό, ή κάπως αλλιώς; Για παράδειγμα, διοικητικός υπάλληλος τοποθετημένος στη γραμματεία Δ/νσης Τουρισμού, θα απορροφηθεί σύμφωνα με την ειδικότητά του (διοικητικός, άρα είτε στην Περιφέρεια, είτε στο Δήμο) ή σύμφωνα με τη Δ/νση στην οποία υπηρετεί (Δ/νση Τουρισμού, άρα στην Περιφέρεια); 2. Τι θα ισχύσει για τις μετατάξεις του προσωπικού των σημερινών Νομαρχιών; Η απορρόφησή τους στις νέες Περιφέρειες ή στους Δήμους θα θεωρηθεί ως “μετάταξη”; Σε αυτή την περίπτωση, θεωρώ ότι οι απορροφώμενοι υπάλληλοι των Νομαρχιών θα πρέπει να εξαιρεθούν από τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 19 του Ν.3801/2009 ΦΕΚ 163Α η οποία ορίζει ότι “δεν επιτρέπεται μετάταξη υπαλλήλου... πριν παρέλθουν πέντε (5) έτη από το διορισμό ή από προηγούμενη μετάταξη, με τις διατάξεις αυτές ή άλλες ειδικές διατάξεις...”. Και αυτό για λόγους ισονομίας, αφού η “μετάταξη” αυτή (από τις Νομαρχίες στις νέες Περιφέρειες) αφενός δεν θα γίνει κατόπιν αιτήματος των υπαλλήλων και αφετέρου θα τους αφαιρέσει ένα δικαίωμα που αν δεν είχαν “μεταταχθεί” υποχρεωτικά, θα εξακολουθούσαν να έχουν. Αν δεν υπάρξει η παραπάνω εξαίρεση από τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 19 του Ν.3801/2009 ΦΕΚ 163Α, θα παραταθεί η αγωνία πολλών υπαλλήλων Νομαρχιών που περιμένουν ήδη αρκετά χρόνια να ευαρεστηθούν οι κατά τόπους Νομάρχες και τα οικεία τους Υπηρεσιακά Συμβούλια και να τους δώσουν σύμφωνη γνώμη για μία μετάταξη που θα εξυπηρετούσε την οικογένειά τους, τις σπουδές τους, την καριέρα τους ή ακόμα και την ίδια την υγεία τους. Σε πολλές Νομαρχίες αποτελεί άγραφο νόμο ότι αν δεν κλείσει κανείς πενταετία τουλάχιστον, δεν πάει πουθενά! Δηλαδή 5 χρόνια στη Νομαρχία και άλλα 5 χρόνια στη νέα Περιφέρεια, ίσον 10 χρόνια (τουλάχιστον) πριν μπορέσει κανείς να κάνει αίτηση μετάταξης. Και όλα αυτά, όταν οι άνθρωποι αυτοί προσελήφθησαν με τον περιορισμό (από το νόμο) να παραμείνουν στην υπηρεσία τους για τουλάχιστον δύο έτη και μετά να μπορούν να κάνουν αίτηση για μετάταξη!