Αρχική Διαδικτυακά Μέσα Ενημέρωσης και ΕπικοινωνίαςΚείμενο ΣχολιασμούΣχόλιο του χρήστη ckinfos | 22 Οκτωβρίου 2010, 11:54
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η συζήτηση αυτή σχετικά με την ηλεκτρονική είτε ψηφιακή ειδησεογραφία, αποψεολογία και ότι άλλο περιλαμβάνει η Επικοινωνία και η θεμελίωση της πολυφωνίας, η έννομη σχέση με την πολιτεία και την κοινωνία, η τήρηση της δεοντολογίας και της ελεύθερης έκφρασης. Είμαι απλός πολίτης και δεν ανήκω στην κατηγορία των ειδησεογραφικών καναλιών ούτε μέσων επικοινωνίας. Είμαι ένας απλός προγραμματιστάκος σε ΝΠΔΔ. Τίποτα από αυτά δεν μπορούν να μπουν σε πλαίσια ούτε σε κάδρα (για να το πω με "γραφικό" στυλ). Σας εκφράζω λοιπόν περιληπτικά μία μία τις απόψεις μου γιατί το λέω αυτό και γιατί θα έπρεπε να το σκεφτείτε εσείς, που προτείνετε να ξεκινήσει κάτι τέτοιο σε αυτά τα υπουργεία λες και δεν υπάρχουν άλλα πράγματα, τα οποία είναι πιο καίρια από τα πλαίσια για το πως θα εμφανίζονται ουσιαστικά οι ειδήσεις. Το ξέρετε κύριοι ότι το μόνο έγγραφο δημόσιο το οποίο έχει ενιαία μορφή είναι η Υπεύθυνση δήλωση και αυτό ακόμα παραλάσσεται από διάφορους φορείς; Κανένας φορέας δεν έχει ίδια μορφή αίτησης, ούτε υπηρεσιακού σημειώματος. Αυτό θα έπρεπε να σας νοιάζει και όχι η μορφή και τα πλαίσια για την είδηση και το πως εμφανίζεται. Πολλά από αυτά δεν έχουν καν σωστά αναγραφόμενα ούτε τηλέφωνα ούτε ονομασίες υπηρεσιών. Πρώτο και σημαντικότερο η έννομη σχέση με την πολιτεία και την κοινωνία υφίσταται μέσω του ποινικού δικαίου για συκοφαντία και παραποιήσεις και όλα τα υπόλοιπα του ποινικού παρόμοια άρθρα. Άρα θα κάνετε τι; θα ορίσετε καινούργιο νομικό πλαίσιο (άλλο έναν νόμο μέσα στους δεκάδες χιλιάδες που ήδη υπάρχουν ο οποίος τι θα κάνει θα περιορίζει τα ήδη περιορισμένα με άλλα λόγια; Προσωπικά δεδομένα; Εσείς τα βγάζετε με τις εφορίες στην φόρα κάθε φορά. έλεγχος μην εκφραστεί κάποιος με απρεπή τρόπο στην κάμερα και βάζουμε χίλια μπιπ γιατί; Ζεί κάποιος σε άλλο πλανήτη ή θα κοκκινήσει άμα ακούσει μία βλασφήμια. Δεύτερο, πολυφωνία. Αν μη τι άλλο ακόμα και για αθλητισμό υπάρχει κανάλι. έχουμε 6-7 "σοβαρά¨κανάλια με την έννοια μεγάλου ακροατηρίου σε σχέση με άλλα. Αν μιλήσουμε για ηλεκτρονικά περιοδικά και κανάλια; Υπάρχει το Youtube και τα Twitter , Facebook όπου ο καθένας μπορεί να εκφέρει και να δείξει βίντεο και να σχολιαστούν. Ποινικές κυρώσεις μπορούν να υπάρξουν και για αυτά. Εκτός όλων αυτών θα ήθελα πολύ την να την δω σε πλαίσιο γιατί ο ορίζοντας μου είναι πολύ κοντός και δεν φτάνει το μάτι μου μέχρι εκεί. Θα πεις του άλλυ δηλαδή ότι θα μιλάει και θα πρέπει να λέει κάτι διαφορετικό; Έλεγχος για το τι θα αναρτήθεί υπάρχει και εκεί από τον δημιουργό. Να μην μιλήσω για το νομικό πλαίσιο το οποίο περιγράφει κάποια έντυπα , "εκπαιδευτικά" περιοδικά! Τρίτον, Η τήρηση της ελεύθερης έκφρασης. Αυτό που κάνω τώρα τι είναι Ελεύθερη έκφραση. Το ίδιο μπορώ να κάνω στο Blog μου και το ίδιο μπορώ να κάνω και σε ειδησεογραφικές εκπομπές με email, τηλέφωνα κτλ. Ποιος θα το δει; Αυτός που ψάξει ,α υτός που θα δει το κανάλι και το σταθμό. Τι θα πει το κάθε κανάλι και το τι θα περιορισει το οριζει η ηθική του και το πόσο αντικειμενικό θέλει να φανεί. Μην ξεχνάτε ότι η είδηση και οτιδήποτε πάντα έχει 2 πλευρές.Το πως εμφανίζεται και πως το καταλαβαίνουμε. Πομπός και δέκτης για τους εν ασχολία με την επικοινωνία. Αν ο πομπός το στείλει παραποιημένο έτσι θα το πάρει και οδέκτης. Οι παραποιήσεις όμως μπορούν να διωχθούν ποινικά! Συμπέρασμα η ελέυθερη έκφραση δεν μπαίνει σε πλαίσια. Τέταρτον δεοντολογία, Όρος αόριστος και όπως υποκειμενικά το σκεφτεί ο οποιοσδήποτε. Τι είναι το δέον! Ότι σκεφτεί ουσιαστικά ο καθένας αρκεί να μην επιρρεάζει κάτι από τον άλλο και να μην τον προσβάλει σε προσωπικό επίπεδο. Είναι δεοντολογικό να φωτογραφίσεις μοντέλα στις κοινωνικές τους επαφές; Υπουργούς στα τετ α τετ για δείπνα τους; Στις αθλητικές ενασχολήσεις τους; Ο γιατρός να χρηματίζεται, ο τελωνειακός, ο εφοριακός, εγώ εσύ ο άλλος; Αν τους ρωτήσεις ο καθένας θα σου πει ένα λόγο που το κάνει. Πως θα το περιορίσεις; Ποινικά και ελεκτικά! Έχεις νόμους ήδη για αυτά. αν θα σταθεί η άποψη του ενός ή του άλλου αποδεικνύεται με επιχειρήματα και αρμόδια είναι τα δικαστήρια. Φτιαχτε αυτά πρώτα αν υπάρχει κάποιο θέμα και τους ελέγχους. Κύριοι με λίγα λόγια το νομικό πλαίσιο εκτός από αρκετά ΠΑΧΥ και ΟΓΚΩΔΕΣ δεν πάσχει τόσο όσο πάσχει η εφαρμογή του. Αν είναι να γίνει πλαίσιο να γίνει αναδιάρθρωση του υπάρχοντος και όχι νέων κανόνων. Κλείστε τρύπες και μην κρυβόμαστε πάντα πίσω από την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και τις ποινές από την επιτροπή που αυτή την στιγμή μου διαφεύγει το όνομά της. (Αυτή που ασχολείται με τις καυστικές εκφάσεις) Η εφαρμογή ενός τέτοιου πλαισίου αντιτίθεται στο σύνταγμα. Δεν νομίζω να έχει έρθει η εποχή της Κίνας για την Ελλαδίτσα. Αν δεν το γνωρίζεται, εκεί οι υπολογιστές έχουν ειδικό λογισμικό σε κάθε υπολογιστή το οποίο "λογοκρίνει και περιορίζει" ειδήσεις, μηνύματα ακόμα και αναζητήσεις. Αν θέλετε να κάνετε το ίδιο και εδώ για αυτό και το προτείνετε βγείτε να το πείτε ξεκάθαρα στην "Τηλεόραση". Πλέον το άρθρο 1 του συντάγματος καθώς και όλ οτο σύνταγμα μετατρέπεται στο Καθεστώς της Λαοκρατικής Δημοκρατίας της Ελλάδας. Άλλωστε πολλές επενδύσεις θα έρθουν από εκεί. Σας προτείνω λοιπόν να αλλάξετε θέμα για διαβούλευση. Αν θέλετε να κάνετε κάτι φτιάχτε ένα ειδικό Site να αναρτώνται τα τουριστικά καταλύμματα και οι τιμές τους ανά την ελλάδα για να αποφεύγεται η αισχροκέρδια αλλά και να προωθηθεί ο ανταγωνισμός. Έτσι θα μπορείτε να παρακολουθείτε τις τιμές τους όχι για να λογοκρίνεται αλλά για να προωθείσετε τους σωστούς Ιδιοκτήτες σε προγράμματα για τον τουρισμό. Ελέγχετε συχνά την ορθότητα της εμφάνισης και της κατηγορίας τους. Μετά αν θέλετε ΑΦΗΣΤΕ αυτούς που επισκέφτηκαν τα καταλύματα να εκφέρουν άποψη. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ελευθερία της άποψης.