Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βαρλάγκας | 22 Οκτωβρίου 2009, 20:08
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Επειδή δεν χρειάζεται να ξανα-ανακαλύπτουμε τον τροχό - Και επειδή, σε κάθε περίπτωση μπορούμε να πάρουμε ιδέες από μία σύγχρονη, τεχνολογικά προοδευμένη, και οικολογικά προσανατολισμένη χώρα, όπως ο Καναδάς, ο οποίος μάλιστα διαθέτει και μια άκρως συγχρονισμένη σχετική νομοθεσία (1.11.2006) Σύμφωνα με την «Οδηγία για την Διαχείριση Στόλου Αυτοκινήτων: Κρατικά Οχήματα Στελέχων» (»Directive on Fleet Management: Executive Vehicles», http://www.tbs-sct.gc.ca/pol/doc-eng.aspx?id=12064§ion=text ) Θα μπορούσαμε, να ορίσουμε: "Άρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ. 1. Εγκεκριμένοι χρήστες κρατικών οχημάτων είναι ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως, οι Αντιπρόεδροι της Κυβερνήσεως, οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί, και ορισμένοι εγκεκριμένοι ανώτατοι κρατικοί αξιωματούχοι 2. Εγκεκριμένοι ανώτατοι κρατικοί αξιωματούχοι είναι οι Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων, οι Γενικοί Γραμματείς Περιφερειών και όσοι κατέχουν την ανώτατη θέση στην υπηρεσία τους." ΣΧΟΛΙΑ: * Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και μισθοδοτούμενος από το κράτος (de lege lata) θα πρέπει να συνέχισει να λαμβάνει υπηρεσιακό αυτοκίνητο, ΟΜΩΣ επειδή de lege ferenda πρόκειται περί ΚΑΤΑΦΑΝΟΥΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΜΟΥ πρέπει να εξετασθεί ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας. * Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή ΩΣ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (service public). * Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, αμέσως μετά τη λήξη στη θητείας τους. Πολύ δε μάλλον, οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση). Η παροχή υπηρεσιακού αυτοκινήτου δεν αποτελεί ΤΙΜΗ - αποτελεί απλώς χρηστική παροχή για υπηρεσιακούς λόγους - δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση των δύο. Η μεταβατική διάταξη σύμφωνα με τη οποία "[ο]ι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν" παρουσιάζει μεν το στοιχείο της επιείκιας (ίδιον των μεταβατικών διατάξεων στην πλειοψηφία τους), αλλά ενέχει το στοιχείο της ΑΚΡΑΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ. Ουδένα υπηρεσιακό λόγο της κυβερνήσεως εξυπηρετεί η παροχή κρατικών αυτοκινήτων στις εν λόγω χήρες, οι οποίες μπορούν με τις ιδιαίτερες υψηλές συντάξεις που λαμβάνουν από τους αποβιώσαντες πρώην πρωθυπουργούς συζύγους τους είτε να οδηγούν ιδιόκτητο ΙΧ αυτοκίνητο είτε εάν λόγοι υγείας ή άλλοι δεν τους επιτρέπουν την οδήγηση να χρησιμοποιούν ανέτως και αξιοπρεπεστάτως ταξί για τις μετακινήσεις τους.