• Σχόλιο του χρήστη 'Λ. Σιτάλκης' | 22 Οκτωβρίου 2009, 23:47

    Είμαι δημοτικός υπάλληλος σε καποδιστριακό δήμο. Σχετικά με τα δημαρχιακά και όλα τα δημοτικά αυτοκίνητα να διευκρινίσουμε τα εξής: 1. Όλα τα αυτοκίνητα των δήμων είναι δημοτικά και όχι κρατικά. Αγοράζονται δηλαδή με χρήματα του Δήμου και όχι του κράτους. Για την αγορά τους αποφασίζει το Δημοτικό Συμβούλιο (δηλαδή οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του συνόλου των δημοτών). Εάν ένας δήμαρχος κάνει κατάχρηση του δημαρχιακού αυτοκινήτου, λογοδοτεί κάθε τέσσερα χρόνια στους δημότες του που βλέπυν και κρίνουν την προκλητική συμπεριφορά του. Σε αντίθεση με τους διορισμένους Γενικούς Γραμματείς και Διοικητές Οργανισμών, ισόβιους Μητροπολίτες κτλ. 2. Ένας Δήμαρχος σε καποδιστριακό δήμο εκτελεί περίπου 350 χιλιόμετρα κάθε ημέρα για να μεταβαίνει από οικισμό σε οικισμό και στην πρωτεύουσα του Νομού και της Περιφέρειας για υποθέσεις του Δήμου και των δημοτών του. Αυτά που γράφονται από ορισμένους για χρήση των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς προέρχονται από ανθρώπους που δεν έχουν βγει από την Αθήνα. Στα χωριά της επαρχίας το λεωφορείο του ΚΤΕΛ στην καλύτερη περίπτωση περνά δύο φορές τη μέρα (πρωί και απόγευμα) και όχι κάθε 15΄ όπως στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. 3. Στους καποδιστριακούς δήμους να απαγοερευτούν αυστηρά τα επιβατηγά δημαρχιακά οχήματα. Να επιβάλονται μικρά 4Χ4 γιατί μόνο αυτά μπορούν να κινηθούν στους επαρχιακούς δρόμους και κυρίως σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (πλημμύρες, πυρκαγιές, κατολισθήσεις, χιονοθύελες κτλ) που ο δήμαρχος είναι ο μόνος που συντονίζει τις υπηρεσίες. Για τον ίδιο λόγο είναι απαραίτητο να αρθεί ο περιορισμός των 10.000 κατοίκων. Ο Δήμος όπου εργάζομαι έχει 5.000 κατοίκους, έκταση 160.000 στέμματα (6 φορές ο Δήμος της Αθήνας, 120 χλμ ασφαλτοστρωμένο δίκτυο και 670 χλμ αγροτική οδοποιία. Θερμή παράκληση: Όταν νομοθετείτε να λαμβάνετε υπόψη ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η πλατεια Συντάγματος. Υπάρχουν και οι ορεινές και αγροτικές περιοχές. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της διαβούλευσης.