Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βαρλάγκας | 22 Οκτωβρίου 2009, 23:01
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Επειδή δεν χρειάζεται να ξανα-ανακαλύπτουμε τον τροχό - Και επειδή, σε κάθε περίπτωση μπορούμε να πάρουμε ιδέες από μία σύγχρονη, τεχνολογικά προοδευμένη, και οικολογικά προσανατολισμένη χώρα, όπως ο Καναδάς, ο οποίος μάλιστα διαθέτει και μια άκρως συγχρονισμένη σχετική νομοθεσία (1.11.2006) Εκεί υπάρχει η «Οδηγία για την Διαχείριση Στόλου Αυτοκινήτων: Κρατικά Οχήματα Στελέχων» (»Directive on Fleet Management: Executive Vehicles», http://www.tbs-sct.gc.ca/pol/doc-eng.aspx?id=12064§ion=text ) Θα μπορούσαμε, απλά μεταφράζοντας και προσαρμόζοντας αυτήν την οδηγία του Καναδικού Treasury Board, να έχουμε τo παρακάτω άρθρο 5: ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΤΙ *ΔΕΝ* γίνεται αναφορά σε κυβισμό! Γίνεται αναφορά σε εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα που δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 4300 kg για κλασσικά 4-κύλινδρα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα οχήματα! *Αυτό* είναι το κριτήριο - Τι σχέση έχει ο κυβισμός; Το δε Υπουργείο Φυσικών Πόρων (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ Υπουργείο Ενέργειας, όπως σε 2η φάση, μόλις ωριμάσουν οι συνθήκες πρέπει να γίνει και εδώ, για να αφεθεί το Υπουργείο Περιβάλλοντος (και Κλιματικής Αλλαγής) στον πολύ σημαντικό του ρόλο στον οποίο πρέπει να είναι προσηλωμένο - αλλά και η Ενέργεια είναι per se άκρως καίριος τομέας) καταρτίζει Οδηγό Κατανάλωσης Καυσίμων και οι τιμές είναι διαθέσιμες και διαδραστικά υπολογιζόμενες στο παρακάτω link. http://www.oee.nrcan.gc.ca/transportation/tools/fuelratings/ratings-search.cfm?attr=8 Π.χ. 2009, {όχι ALL, όχι Full Size, όχι Pickup Truck, όχι Special Purpose}, ALL, Regular κ.λπ., Manual, και Sort by: Fuel Efficiency μας δίνει *** ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ*** ΩΣ ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΗΣ εκπομπής 4300 kg CO2 ανά έτος: Και σίγουρα ΟΧΙ ΟΙ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ! Τα κυβικά όμως δεν έχουν σημασία - αν δεν ρυπαίνει ας είναι και 2λιτρο - τι πειράζει; Δεν πρέπει να περιπέσουμε στον λαϊκισμό. Διάβασα πολλά εδώ μέσα - για αυτοκίνητα που πρέπει να κοπούν τελείως, για βανάκια που πρέπει να μαζεύουν τους υπουργούς εν είδει στρατιωτικών ΡΕΟ κ.τ.τ. Αυτά είναι φαιδρά. Άλλο η σπατάλη και η διασπάθηση του δημοσίου χρήματος, άλλο η μόλυνση του περιβάλλοντος, και άλλο να το περιπέσουμε σε ένα φαιδρό και άκρατο λαϊκισμό. Οι πολίτες πρέπει να σταθούμε στο ύψος της διαδικασίας της ανοικτής διαβούλευσης που είναι πολύ μεγάλο, μια πρωτόγνωρη δημοκρατική διαδικασία, και να μην την ευτελίσουμε. * ΜΗ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ * --ΚΑΝΟΝΙΚΑ-- TOYOTA YARIS S 1.5/4 3024 HONDA CIVIC S 1.8/4 3120 HONDA FIT W 1.5/4 M5+ 3120 KIA RIO C 1.6/4 M5+ X 3216 TOYOTA COROLLA C 1.8/4 3216 CHEVROLET COBALT XFE S 2.2/4 3264 HYUNDAI ACCENT C 1.6/4 M5+ 3264 PONTIAC G5 XFE S 2.2/4 M5+ 3264 CHEVROLET AVEO C 1.6/4 M5+ 3312 CHEVROLET AVEO 5 S 1.6/4 M5+ 3312 PONTIAC G3 WAVE C 1.6/4 M5+ X 3312 PONTIAC G3 WAVE C 1.6/4 M5+ X 3312 PONTIAC G3 WAVE 5 S 1.6/4 M5+ X 3312 PONTIAC G3 WAVE 5 S 1.6/4 M5+ X 3312 SUZUKI SWIFT+ C 1.6/4 M5+ X 3312 PONTIAC VIBE W 1.8/4 M5+ X 3408 TOYOTA COROLLA MATRIX W 1.8/4 M5+ 3408 FORD FOCUS C 2.0/4 M5+ 3456 NISSAN VERSA M 1.8/4 M6+ 3456 CHEVROLET COBALT S 2.2/4 M5+ 3504 HYUNDAI ELANTRA M 2.0/4 M5+ 3504 PONTIAC G5 S 2.2/4 M5+ 3504 MAZDA MAZDA 3 C 2.0/4 M5+ 3552 SATURN ASTRA C 1.8/4 M5+ 3552 NISSAN SENTRA M 2.0/4 M6+ 3600 DODGE CALIBER M 1.8/4 M5+ 3648 NISSAN ALTIMA M 2.5/4 M6+ 3648 NISSAN ALTIMA COUPE S 2.5/4 M6+ 3648 ACURA CSX C 2.0/4 M5+ X 3696 HYUNDAI ELANTRA TOURING W 2.0/4 M5+ 3744 KIA SPECTRA M 2.0/4 M5+ 3744 HONDA ACCORD 2DR COUPE C 2.4/4 3840 KIA MAGENTIS M 2.4/4 M5+ 3840 SUZUKI SX4 W 2.0/4 M5+ 3840 SUZUKI SX4 SEDAN C 2.0/4 M5+ 3840 MAZDA MAZDA 3 C 2.3/4 M5+ 3888 MITSUBISHI LANCER C 2.0/4 M5+ 3936 TOYOTA CAMRY M 2.4/4 M5+ 3936 TOYOTA COROLLA C 2.4/4 M5+ 3936 SUZUKI SX4 SEDAN SPORT C 2.0/4 M5+ 3984 MAZDA 5 V 2.3/4 M5+ 4032 PONTIAC VIBE W 2.4/4 M5+ 4080 PONTIAC VIBE GT W 2.4/4 M5+ 4080 TOYOTA COROLLA MATRIX W 2.4/4 M5+ 4080 VOLKSWAGEN CITY GOLF C 2.0/4 M5+ 4128 VOLKSWAGEN CITY JETTA C 2.0/4 M5+ 4128 FORD FUSION M 2.3/4 M5+ 4176 MITSUBISHI LANCER C 2.4/4 M5+ 4176 SUZUKI SX4 AWD W 2.0/4 M5+ 4176 MAZDA MAZDA 6 M 2.5/4 M6+ 4224 --"PREMIUM"-- MINI COOPER S 1.6/4 3024 MINI COOPER CLUBMAN S 1.6/4 3024 MINI COOPER CONVERTIBLE S 1.6/4 3024 MINI COOPER S S 1.6/4 3264 MINI COOPER S CLUBMAN S 1.6/4 3264 MINI COOPER S CONVERTIBLE S 1.6/4 3264 MINI JOHN COOPER WORKS S 1.6/4 3264 MINI JOHN COOPER WORKS CLUBMAN S 1.6/4 3264 MINI JOHN COOPER WORKS CONVERTIBLE S 1.6/4 3264 MERCEDES-BENZ B 200 W 2.0/4 3888 CHEVROLET COBALT TURBO S 2.0/4 3936 CHEVROLET HHR FFV SP 2.4/4 3984 CHEVROLET HHR PANEL FFV SP 2.4/4 3984 NISSAN SENTRA M 2.5/4 4032 VOLKSWAGEN EOS S 2.0/4 4080 VOLKSWAGEN GTI C 2.0/4 4080 VOLKSWAGEN JETTA C 2.0/4 4080 VOLKSWAGEN PASSAT M 2.0/4 4080 VOLKSWAGEN PASSAT CC C 2.0/4 4080 VOLKSWAGEN PASSAT WAGON W 2.0/4 4080 CHEVROLET HHR PANEL TURBO SP 2.0/4 4080 CHEVROLET HHR TURBO SP 2.0/4 4080 ACURA CSX C 2.0/4 4176 AUDI A3 W 2.0/4 4176 HONDA CIVIC S 2.0/4 4176 MERCEDES-BENZ B 200 TURBO W 2.0/4 4224 ACURA TSX C 2.4/4 4272 * ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΑ * VOLKSWAGEN JETTA TDI CLEAN DIESEL C 2.0/4 3186 VOLKSWAGEN JETTA WAGON TDI CLEAN DIESEL W 2.0/4 3186 * ΑΙΘΑΝΟΛΗ * CHEVROLET HHR FFV SP 2.2/4 (2160) CHEVROLET HHR PANEL FFV SP 2.2/4 (2160) CHEVROLET HHR FFV SP 2.4/4 (2180) CHEVROLET HHR PANEL FFV 2.4/4 (2180) ======================= Άρθρο 5 Πρότυπα για τα κρατικά οχήματα 1. Ο τύπος, το μέγεθος και η ποιότητα των κρατικών οχημάτων που αγοράζονται πρέπει να είναι συγκρίσιμα, εν γένει, προς εκείνα των οχημάτων που αγοράζονται στον ιδιωτικό τομέα για παρόμοια χρήση. Τα άτομα που χρησιμοποιούν τέτοια οχήματα πρέπει να ενεργούν με ακεραιότητα και να ασκούν σύνεση στην πρόσκτηση και χρήση κρατικής περιουσίας. 2. Τα κρατικά οχήματα πρέπει να παρέχουν επαρκή και αποτελεσματική ως προς το κόστος μεταφορά για επίσημους σκοπούς, ενόσω ικανοποιούν κάποιες από τις προσωπικές προτιμήσεις και ανάγκες του χρήστη. Τα οχήματα αυτά πρέπει, υπεράνω όλων, να είναι υψηλά αξιόπιστα, και ασφαλή για τους χρήστες. 3. Τα κρατικά οχήματα πρέπει να είναι: α. υβρικά-ηλεκτρικά, αν είναι διαθέσιμο από τους κατασκευαστές β. εξοπλισμένα από το εργοστάσιο για φυσικό αέριο, προπάνιο, ή καύσιμο E-85 αιθανόλ, αν διαθέσιμο από τους κατασκευαστές, όπου οι υποδομές καυσίμων υπάρχουν ή σχεδιάζονται, ή γ. εξοπλισμένα από το εργοστάσιο με 4-κύλινδρη συμβατική μηχανή (βενζίνη ή ντίζελ) που εκπέμπει κάτω από 4300 kg C02. Οι κλάσεις των οχημάτων πρέπει να είναι συνεπείς με εκείνες που περιέχονται στις σχετικές εκδόσεις του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. 4. Ένα κρατικό όχημα πρέπει να ικανοποιεί τις απαιτήσεις «executive business» και να εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες : μέσο ή μικρότερο τετράθυρο σεντάν, «station wagon» ή μίνι-βαν. Άλλες κατηγορίες οχημάτων θα εξετασθούν εάν ικανοποιούν τις απαιτήσεις των άρθρων 2 and 3 παρ. 3 περ. α. ή β. 5. Εξαιρέσεις στα πρότυπα κρατικών οχημάτωνπρέπει να εγκριθούν από το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.