Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ Π | 22 Οκτωβρίου 2009, 23:17
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμμετέχω και εγώ σε αυτή την δημόσια διαβούλευση πρώτων για να σας συγχαρώ για αυτήν την προσπάθεια, να σας ευχηθώ καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο και δεύτερον να προσθέσω την άποψη μου για το θέμα της συζήτησης που είναι τα κρατικά αυτοκίνητα . Σχετικά με το παραπάνω θέμα πιστεύω ότι τα μέτρα που προτείνονται είναι στη σωστή κατεύθυνση .Διάβασα μερικές απόψεις όπως να καταργηθούν αυτό φυσικά δεν νομίζω ότι είναι εφικτό ούτε και η άποψη να μην αντικατασταθούν καθώς το κόστος συντήρησης είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της αντικατάστασης . θα πρότεινα να δοθούν αυτοκίνητα μόνο στις περιπτώσεις που κρίνετε απαραίτητο με τον περιορισμό στα κυβικά , την αξία αγοράς και φυσικά τους ρύπους .Τα μοντέλα των υβριδικών αυτοκίνητων αυτή την στιγμή μπορεί να είναι λίγα αλλά η τάση είναι να γίνουν υβριδικά και αυτά που γνωρίζουμε σήμερα ως συμβατικά στο άμεσο μέλλον . Η μέθοδος αγοράς με lazing χωρίς εξαγορά είναι νομίζω σωστή γιατί μπορείς να ελέγξεις τα έξοδα συντήρησης και δεν επιβαρύνεσαι άμεσα με το κόστος αγοράς αυτό εξάλλου κάνουν εδώ και χρόνια οι ιδιωτικές εταιρείες λέτε να μην ξέρουν;Επίσης με δημόσιο διαγωνισμό μπορείς να έχεις την καλύτερη τιμή . Το μόνο που έχεις σαν επιπλέον έξοδο είναι τα καύσιμα που μπορείς να τα ελέγξεις από τα διανυθέντα χιλιόμετρα καθώς καιη προμήθειά τους μπορεί να γίνετε από συνεργαζόμενα πρατήρια ΕΚΟ που είναι ΕΛΠΕ για καλύτερη διασφάλιση της ποιότητας της ποσότητας και της αξίας. Ευχαριστώ για την συμμετοχή .