Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γιωργος Π | 23 Οκτωβρίου 2009, 10:02
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΡΗΜΑΤ. ΜΙΣΘΩΣΗΣ(leasing),ME BΑΣΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΠΟΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. Η ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ-ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Η ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΣΘΩΣΗ Η ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΕΠΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ, ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Ε.