Αρχική Κάρτα ΠολίτηΒ. Τεχνικά Χαρακτηριστικά της Κάρτας ΠολίτηΣχόλιο του χρήστη Νεφέλη Μπαλτατζή | 23 Νοεμβρίου 2010, 13:20
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχήν και μόνο η συγκέντρωση τόσων δυνατοτήτων συναλλαγής με το Δημόσιο σε μια κάρτα είναι ανησυχητική. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων στην εποχή μας, την εποχή της αυτοκρατορίας της πληροφορίας. Με τον ίδιο τρόπο που κάποιος δημιουργεί ένα πλέγμα ασφαλείας μπορεί και να το διαπεράσει κάποιος άλλος. Η εμπειρία του Διαδικτύου μέχρι σήμερα μας το αποδεικνύει. Για ποιο λόγο λοιπόν να κάνουμε αυτή τη δυνατότητα ακόμα πιο εύκολη; Οι φράσεις "ψηφιακή δημόσια διοίκηση" και "ηλεκτρονική διακυβέρνηση" παραπέμπουν σε ένα μάλλον οργουελικό σύμπαν. Δε νιώθω καμιά ανάγκη να τις καλωσορίσω. Όσο για την παράγραφο σχετικά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της κάρτας από ιδιωτικές επιχειρήσεις, τι να πει κανείς; Πρέπει να μας κάνουν πλάκα. Από πότε άρχισαν να ενδιαφέρονται οι ιδιωτικές επιχειρήσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής οποιουδήποτε; Και τι καλό για τον πολίτη μπορεί να προκύψει από την μια τέτοια "αξιοποίηση"; Τέλος, σχετικά με την καθυστέρηση που αποτελεί χαρακτηριστικό της γραφειοκρατίας, θα πρέπει να έχουμε υπ'όψιν ότι η καθυστέρηση προκαλεί πρόβλημα όχι μόνο στον πολίτη αλλά και σε αυτόν που θα προσπαθήσει να εξαπατήσει τον πολίτη. Αντίστοιχα η ταχύτητα διευκολύνει όχι μόνο τον πρώτο αλλά και τον δεύτερο.