Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Γιωργος Δημητριου | 23 Οκτωβρίου 2009, 16:21
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ηδη έχω προτείνει την υγραεριοκίνηση σαν πρώτη φθηνή και εφαρμόσιμη λύση περιβαλλοντική που δεν θα στοιχίσει στο Δημόσιο μερικά δισ ευρώ σε Γιαπωνέζους βιομήχανους και τοπικούς μεγαλοεισαγωγείς. Μικρό απόσπασμα απο το σαιτ της SHELL Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, του αερίου που προκαλεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου Η υγραεριοκίνηση μπορεί να συμβάλει στη μείωση των βλαβερών εκπομπών καυσαερίων από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων. Επιπλέον, το υγραέριο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα και μπορεί να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (το αέριο που αποτελεί την κύρια αιτία για το φαινόμενο του θερμοκηπίου). Τα οχήματα που κινούνται με συμβατικά καύσιμα μολύνουν πολύ λιγότερο σε σχέση με το παρελθόν. Ωστόσο, στην Ευρώπη αναγνωρίζεται ότι οι δύο κατηγορίες ρύπων, το NOx (κυρίως το οξείδιο και το διοξείδιο του αζώτου) και τα σωματίδια (μικροσκοπικά σωματίδια αιθάλης με μια πληθώρα άλλων χημικών ουσιών) εξακολουθούν αποτελούν ένα σημαντικό πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Παρά το ότι ο κινητήρας ντίζελ έχει επαινεθεί για τη συμβολή του στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η χρήση του σε νέους κινητήρες αποτελεί πρόβλημα. Οι κινητήρες ντίζελ εκπέμπουν μεγάλες ποσότητες και από τις δύο κατηγορίες ρύπων που αναφέρθηκαν παραπάνω, συγκριτικά με τους βενζινοκινητήρες των σύγχρονων καταλυτικών αυτοκινήτων και του κινητήρες σε οχήματα με υγραεριοκίνηση. Τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο, στις περισσότερες περιπτώσεις, εκπέμπουν κατά 90%+ μικρότερη ποσότητα από τους προαναφερθέντες ρύπους, σε σχέση με τα οχήματα που κινούνται με ντίζελ. [Πηγή: Institut Francais du Petrole (Fevrier 2004), European Emission Test Programme] Πρόσφατες δοκιμές έδειξαν ότι η χρήση υγραερίου κίνησης προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα: Σε σχέση με τη βενζίνη ULS Σε σχέση με το ντίζελ ULS 11% έως 13% μικρότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 80% έως 95% μικρότερη εκπομπή σωματιδίων 15% έως 80% μικρότερη εκπομπή οξειδίων του αζώτου 99% έως 99,8% μικρότερη εκπομπή πολύ μικρών σωματιδίων 20% έως 40% μικρότερη εκπομπή υδρογονανθράκων 90% έως 99% μικρότερη εκπομπή οξειδίων του αζώτου 30% έως 35% μικρότερη εκπομπή μονοξειδίου του άνθρακα ULS = ultra low sulphur – πολύ μικρής περιεκτικότητας σε θείο Το υγραέριο μπορεί να μειώσει τις ελεγχόμενες και μη ελεγχόμενες εκπομπές ρύπων από τις εξατμίσεις των οχημάτων σε επίπεδα που είναι χαμηλότερα από τα αντίστοιχα των συμβατικών καυσίμων. Είναι σημαντικό τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο να ρυθμίζονται και να προσαρμόζονται κατάλληλα. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει πάντοτε όταν η μετατροπή πραγματοποιείται από τον κατασκευαστή του οχήματος και στις περισσότερες άλλες περιπτώσεις αλλά, δυστυχώς, όχι σε όλες. [Πηγή: World LPGAS Association "Autogas Incentive Policies" (menecon Consulting)]