Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Γεράσιμος Φραγκόπουλος | 23 Οκτωβρίου 2009, 17:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με μεγάλη μου χαρά βλέπω εν λειτουργία ένα σύστημα όπου επιτέλους θα μπορεί ο απλός πολίτης να εκφράζει τις απόψεις του και να μην αισθάνεται φιμωμένος. Εξάλλου ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τόσα χρόνια, στην χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία, να μην υπάρχει σε εφαρμογή ένα σύστημα όπου οι πολίτες θα μπορούν να εκφέρουν την άποψη τους για τα κοινά, ενώ στην Αρχαία Ελλάδα υπήρχε η Αγορά σήμερα υπάρχει το διαδίκτυο για αυτόν τον σκοπό. Για το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων είμαι υπέρ της μείωσης του υπάρχοντος στόλου μόνο στα απολύτως αναγκαία, για όσα υπάρχει ανάγκη αντικατάστασης να γίνεται με βάση την χρήση. Δηλαδή για οχήματα που θα κινούνται εντός του κέντρου των πόλεων τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, για τις άλλες χρήσεις ένα υβριδικό με οροφή στα 1600-1800 κυβικά. Εναλλακτικά θα πρότεινα την υιοθέτηση εναλλακτικών προς την βενζίνη καυσίμων για τον υπάρχοντα στόλο όπως είναι π.χ. το Φυσικό Αέριο και το Υγραέριο. Σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις πλέον στο κέντρο τους κυκλοφορούν ελεύθερα τα υβριδικά-ηλεκτρικά και τα υγραεριοκίνητα οχήματα δεδομένου του γεγονότος ότι το αέριο είναι 100% ασφαλές σαν κάυσιμο και θεωρείται καθαρά οικολογικό αφού κατά την κάυση του δεν παράγονται οι βλαβερές ουσίες που παράγει η καύση της βενζίνης.