Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Κόσμίδης Μανώλης | 24 Οκτωβρίου 2009, 01:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πρόβλημα με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι πολύ μεγάλο όσοι έχουν ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό θα πρέπει να βρέθηκαν σε ένα μεγάλο εμπόδιο που λέγεται απογραφή Σε μελέτη που έκανα στην υπηρεσία βρέθηκα μπροστά σε ένα πρόβλημα Πόσο αυτοκίνητα είναι σε χρήση και πόσα είναι γενικά γραμμένα και από ποια χρονολογία . Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για μητρώο Αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων να έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία και να μην έχει διαγραφεί Αυτό διευκόλυνε την άναρχη χρήση των υπολοίπων αυτοκινήτων που ποτέ δεν μπορούσε να ελεγχτεί αφού δεν ήταν ποτέ σε γνώση πόσα αυτοκίνητα είναι σε πραγματική χρήση πόσα πάνε για ψώνια και πόσα αυτοκίνητα που εδώ και πολλά χρόνια δεν κυκλοφορούν τροφοδοτούν κρατική βενζίνη σε ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα Υπάρχει Δήμαρχος με τρία κρατικά αυτοκίνητα ( πορτοκαλί πινακίδες )και δυο μερσεντές που δεν είναι γνωστό που είναι σήμερα Ο Ούλαφ Πάλμε πάντως πήγαινε με τα πόδια και όταν τον σκότωσαν γυρνούσε με τα πόδια από το Θέατρο Το πρώτο που πρέπει δηλαδή να γίνει είναι η απογραφή και ο καθορισμός συγκεκριμένης ποσότητας βενζίνης ανάλογα με την χρήση κάθε κρατικού αυτοκινήτου πολύ σημαντικό αυτό