Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ | 24 Οκτωβρίου 2009, 02:23
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΗΝΥΜΑ 1 Κε Υπουργε Κατ΄αρχην συγγνωμη που εκμεταλευομαι το χωρο για να καταθεσω μια ελαφρως ασχετη προταση, αλλα "ειδα ΦΩΣ και μπηκα". Το θεμα μας δεν ειναι η αποσυρση των κρατικων αυτοκινητων που ειναι αλλωστε πολυ λιγα, αλλα ΟΛΩΝ των αυτοκινητων. Τι να το κανω ο ΦΤΩΧΟΣ πολιτης, αν μου δινονται κινητρα να αντικαταστησω το παλιο μου αυτοκινητο με ενα καινουριο που σε 5 χρονια, αντε 10 (ΦΤΩΧΟΣ ειμαι - δεν αλλαζω καθε χρονο αυτοκινητο!) θα ειναι παλι ριπογονο και φτου κι απ΄την αρχη; Μια πρασινη πολιτικη ισως θα μπορουσε να δωσει γενναια κινητρα για την αντικατασταση των ριπογονων αυτοκινητων ΜΟΝΟ με υβριδικα!!! Το υβριδικο ειναι 10000 ευρω ισως και παραπανω ακριβοτερο απο ενα συμβατικο αντιστοιχου κυβισμου.Μπορουμε να δωσουμε ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ στον πολιτη για να αντικαταστησει το συμβατικο του αυτοκινητο; ΩΦΕΛΗ: Α) Το υβρυδικο θα ειναι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ υβριδικο και μη ριπογονο. Β) Πρεπει ετσι να πεισθουν οι εταιριες αυτοκινητων να ελαττωσουν (10% τουλαχιστον) τις τιμες τους για να γινουν πιο προσιτα. Αφου το κρατος τους δινει τη δυνατοτητα να πουλησουν ΜΑΖΙΚΑ, μπορει να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ απο αυτες, με ενα ΠΕΙΣΤΙΚΟ διαλογο να κανουν καλυτερες τιμες.(ΤΙΜΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ!) Γ) Ο πολιτης θα γνωρισει το υβριδικο αυτοκινητο, θα δει οτι εχει τεραστιο οικονομικο οφελος στη βενζινη( Μ.Ο. 50%!!!)και μετα θα το αντικαταστησει με ενα καινουριο υβριδικο. Να γκρεμιστει ο τοιχος του φοβου για την καινουρια τεχνολογια! ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΙ ΑΠΟ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ; Δ) Προτεινομενη κλιμακωση αποσυρσης/επιδοτησης με σαφη προσανατολισμο τη μεγαλυτερη % ελαφρυνση για τα μικρα αυτοκινητα που απευθυνονται στους ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ συμπολιτες μας. Ξεκινουμε με αυτοκινητο αξιας εως 15000 ευρω (μπορει να υπαρξει στο μελλον). Συμφωνα με το (Β)λογο η επιδοτηση διαμορφωνεται ως εξης: ΕΩΣ 15000 ΕΥΡΩ: 40% ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ + 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΩΣ 16000 ΕΥΡΩ: 39% ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ + 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΩΣ 17000 ΕΥΡΩ: 38% ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ + 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΟΚ ..................................................................... ΕΩΣ 25000 ΕΥΡΩ: 30% ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ + 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ...................................................................... ΕΩΣ 40000 ΕΥΡΩ: 15% ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ + 10% ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Απο κει και πανω το αυτοκινητο ειναι πολυτελειας και δε χρειαζεται επιδοτηση. Αν πετυχουμε μεγαλυτερη εκπτωση απο τις εταιριες το ποσοστο αφαιρειται απο την κρατικη επιδοτηση αντιστοιχα. Το μετρο μπορει να εχει μακροχρονη ισχυ ωστε να μπορεσει ο κοσμος να αγορασει πρασινα αυτοκινητα και να ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ αλλης μορφης αποσυρση. ΗΔΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΟΙΧΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΜΕ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΕΝΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ! ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ