Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βαρλάγκας | 24 Οκτωβρίου 2009, 04:42
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχέδιο υπουργικής απόφασης, άρθρο 5, εδ. α': "Επιτρέπεται εφεξής η προμήθεια επιβατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, υβριδικών, ηλεκτρικών, ή άλλων φιλικών προς το περιβάλλον, από τον ΟΔΔΥ, από το ελεύθερο εμπόριο και με τη διαδικασία της χρηματοδοτικής μίσθωσης (Leasing)" Σχετικά με το Leasing, και επειδή πολλά σχόλια αναφέρθηκαν πάνω σ' αυτό το ζήτημα, με εγέρση επιφυλάξεων για την ορθότητά του ως μεθόδου εν προκειμένω, παραθέτω μεταφρασμένο το σχετικό απόσπασμα ( http://www.tbs-sct.gc.ca/pol/doc-eng.aspx?id=12065§ion=text#sec5.2 ) από την "Οδηγία Διαχείρισης Στόλου Αυτοκινήτων: Οχήματα Ελαφράς Χρήσεως" ("Directive on Fleet Management: Light Duty Vehicles") της Κυβέρνησης του Καναδά: "5.2.2 Χρηματοδοτική Μίσθωση (Leasing) Οχημάτων Οι χρηματοδοτικές μισθώσεις (leases) οχημάτων πρέπει να αποφεύγονται, εκτός προς ικανοποίηση προσωρινών, βραχυπρόθεσμων και εποχιακών απαιτήσεων. Οι χρηματοδοτικές μισθώσεις δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται προς ικανοποίηση απαιτήσεων μεταφοράς σχετιζόμενων με εν εξελίξει προγράμματα. Όταν απαιτούνται χρηματοδοτικές μισθώσεις οχημάτων, επιτρέπονται μόνο λειτουργικές χρηματοδοτικές μισθώσεις (operating leases). Εξαγορές (buyouts) στο τέλος αυτών των χρηματοδοτικών μισθώσεων ακινήτων απαγορεύονται. Οι κλάσεις, οι μηχανές, οι επιλογές και τα ελάχιστα χαρακτηριστικά των μισθούμενων οχημάτων πρέπει να συμφωνούν με αυτά που περιέχονται στον Οδηγό Παραγγελίας Κυβερνητικών Μηχανοκίνητων Οχημάτων (Government Motor Vehicle Ordering Guide). Οι χρηματοδοτικές μισθώσεις οχημάτων είναι συμβάσεις και πρέπει να τυγχάνουν εισόδου εν συμμορφώσει με την Κυβερνητική Πολιτική Διαχείρισης Προμηθειών. Τα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης στόλου οχημάτων που χρησιμοποιούνται από τα Υπουργεία για να συντηρούν τα δεδομένα για τα οχήματα των Υπουργείων πρέπει να συντηρούν τα ίδια δεδομένα και για οχήματα σε μακροπρόθεσμη χρηματοδοτική μίσθωση, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας της χρηματοδοτικής μίσθωσης (ημερομηνία έναρξης και λήξης της χρηματοδοτικής μίσθωσης) και το κόστος της χρηματοδοτικής μίσθωσης."