• Σχόλιο του χρήστη 'Φίκος Γεώργιος' | 24 Οκτωβρίου 2009, 12:23

    Από ότι βλέπω, (δυστυχώς) ακόμα και οι -επικοινωνιακά, τουλάχιστον- τολμηρές αλλαγές, όταν ουσιαστικά μετατρέπονται σε νομολογίες-νομοσχέδια χάνουν πολύ μεγάλο μέρος της τολμηρότητάς και ανατρεπτικότητάς τους. Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι συμπολίτες μου, φαίνονται πολύ περισσότερο "ανατρεπτικοί" από το ανατρεπτικό υποτίθεται νομοσχέδιο. Ποιος ο λόγος διατήρησης των β, η και θ ; Οφθαλμοφανέστατα, συνεχίζετε να συντηρήτε "κεκτημένα". Απλά σταματήστε το, δεν υπάρχει αιτιολογία, πέραν της....αδράνειας (να μην αλλάξει τίποτα από πρίν, δηλαδη). Επι της ουσίας, δεν είναι λογικό (και άρα για την Ελλάδα, επαναστατικό!) η χρήση και το κόστος ενός αυτοκινήτου και το κατα ποιο ποσοστό "καλύπτεται" από το κράτος (δηλαδή από τους φορολογούμενους) να είναι πολύ απλά συνάρτηση του μισθού που παίρνει ο χρήστης από το κράτος (δηλαδή πάλι από τους φορολογούμενους); Ως πότε θα συνεχίζουμε να τοποθετούμε κάποιους σε έναν "μαγικό" κόσμο όπου δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας (εννοώ των πολιτών) πραγματικότητα, όπου όλα ρυθμίζονται με βάση τα έσοδά μας; Εάν ο μισθός του κρατικού λειτουργού ξεπερνάει ένα όριο, τότε να πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα, η ακόμα και το αυτοκίνητο .. Σε ότι αφορά τα συγχαρητήρια για την δημόσια διαβούλευση, ας περιμένουμε πρώτα να δούμε τί από οτι λέγεται θα ληφθεί πραγματικά υπόψη στο τελικό σχέδιο νόμου. Βλέπεται, είμαστε πολύ επιφυλακτικοί, όλοι.. και πολύ απογοητευμένοι από τον "πρότερο" βίο των πολιτικών μας.