Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΡΟΥΜΠΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:26
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπορούσε να ληφθεί υπ'όψιν ότι για την κατασκευή ενός υβριδικού έχουμε εκπομπές καυσαερίων πολυ περισσότερες από ότι ενός συμβατικού (κατασκευή ηλεκτροκινητήτα, συσσωρευτών..) με αποτέλεσμα να αντισταθμίζεται το όποιο ώφελος της μικρής τους κατανάλωσης. Εάν δε συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι για την κατασκευή των συσσωρευτών χρησιμοποιούνται κάποιες σπάνιες γαίες, θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι επιβαρύνουμε παρά προστατέυουμε το περιβάλλον (επιπλέον πρόβλημα η διαχείριση των συσσωρευτών). Αντίθετα λοιπόν από το marketing και τα επικοινωνιακά τρυκ των αυτοκινητοβιομηχανιών που το παίζουν "προστάτες" του περιβάλλοντος με σκοπό το κέρδος, θεωρώ ότι μια πιο συνετή απόφαση θα ήταν η προμήθεια μικρών αυτοκινήτων πόλης (πιο φτηνά) τα οποία έχουν και αυτά μικρές εκπομπές καυσαερίων (λόγω μικρού κυβισμού και βάρους) και για όπου χρειάζεται όχημα για κινήσεις εκτός πόλης αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού με κριτήρια οικονομικοτεχνικά(χαμηλή κατανάλωση,ικανοποιητική ιπποδύναμη κλπ..). Όταν δε οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελλίσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα βλέπουμε...