Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Γαβριηλίδης | 24 Οκτωβρίου 2009, 18:18
Νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των υβριδικών αυτοκινήτων, αφού πρόκειται για μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει περιορισμένα στην ελληνική αγορά, δεν υπάρχει η κοινή (οδηγικη) πείρα και δεν είναι γνωστά κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Π.χ. πληροφορήθηκα πρόσφατα ότι κάποιο μοντέλο χρησιμοποιεί αποκλειστικά τύπο ελαστικών κατασκευασμένα για το ίδιο, κόστους περί τα 1.000 ευρώ(!), ενώ τα συνήθη συμβατικά ελαστικά μπορεί να κοστίζουν από 250 έως 400 ευρώ. Μία άστοχη επιλογή μοντέλου μπορεί να δημιουργήσει μελλοντικά υψηλό κόστος συντήρησης ή μονοπωλιακές καταστάσεις στην προμήθειά τους. Χρήσιμη θα ήταν η εμπειρία των επαγγελματιών (ΤΑΧΙ) που άρχισαν να χρησιμοποιούν υβριδικά,αφού αυτοί έχουν πάντα ως κριτήριο την μακρόβια, σκληρή και οικονομική χρήση των οχημάτων τους.