Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Μαρία Βόγδου | 24 Οκτωβρίου 2009, 19:22
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οταν ο 1 στους 4 Έλληνες ζεί κάτω από το όριο της φτώχειας ,όταν κάθε οικογένεια έχει ένα άνεργο,όταν ακούμε για έλλειμα 12,5% και απλώνουμε το χέρι για επαιτεία, δεν καταλαβαίνω γιατί το κράτος θα δανεισθεί να αγοράσει νέα αυτοκίνητα αντί να περικόψει τη χρήση αυτοκινήτων και να χρησιμοποιούν συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων κάθε υπουργείο 3 έως 5 το πολύ. Γιατί να έχουν αυτοκίνητα οι Βουλευτες κ.λ.π ας χρησιμοποιήσουν τα δικά τους αυτοκίνητο και ας πληρωθούν την βενζίνη όπως και ο τελευταίος υπάλληλος. Δεν συζητάμε για αυτοκίνητα για λοιπές περιπτώσεις ας δούμε ποιούς δίνει αυτοκίνητα η φτωχή Δανία και σε ποιούς οι πλούσια Ελλάδα Γιατί να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα υπάλληλοι ΔΕΚΟ καιτων κρατικών τραπεζών όταν έχουν ζημίες ή το δημόσιο για να τις στηρίξει βάζει χρήματα που προφανώς τα δανείστηκε,π.χ ΑΤΕ 685 εκ.€, δηλαδή επιβραβεύονται τα στελέχη που οδηγούν τις εταιρείες σε ζημία; Αν ο κ.Πρωθυπουργος κινείται με 1600άρι υβριδικό κατα την άποψη μου δεν του παρέχει ασφάλεια σε περίπτωση επιθέσεων. Συνεπως πρωτα κανουμε περικοπες οπου και οπως μπορουμε και οταν θα το επιτρεψει η οικονομικη κατασταση της Χωρας αρχιζουμε τις αντικατα στασεις .Αποψη μου οταν υπαρχει κοινη λογική σαν βαση γινονται ολα ,συγκροτημενα και σταθερα χωρις νεα χρεη και κατηγοριες πάλι για μειζες για τα νεα αυτοκινητα.Ποσες εταιρειες εχουν υβριδικα 1600κε (2 -3)