Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Σωτηριος Π. Χατζης | 24 Οκτωβρίου 2009, 22:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστό το μέτρο απόσυρσης των πολυτελών λιμουζινών και η αντικατάσταση τους με αυτοκίνητα φιλικά στο περιβάλλον αλλά και στην τσέπη του ελληνικού λαού. Είναι θέμα οικονομικό, περιβαλλοντικό, αλλά και άκρως πολιτισμικό: μια νομενκλατούρα με συχνά υφέρπουσα ροπή νεοπλουτίστικου κιτς επιθυμεί να χρεώνει μια χώρα υπό το φάσμα της πτώχευσης για πολυτελή μετακίνηση. Πρώτο οι ταγοί της χώρας πρέπει να διδάξουν στους Έλληνες ότι ποιότητα δεν σημαίνει κραυγαλέα πολυτέλεια, αλλά και την σημασία της εξοικονόμησης πόρων - πόρων οικονομικών και περιβαλλοντικών. Ένα θέμα ωστόσο που θα ήθελα να επισημάνω είναι η ανάγκη να δούμε ξανά και το θέμα των πετρελαιοκίνητων. Ξέρω ότι σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπως είναι σήμερα, το να απελευθερώσουμε την χρήση πετρελαιοκίνητων στην Αθήνα θα σήμαινε χιλιάδες ελάχιστα ως καθόλου συντηρημένα αυτοκίνητα σε λίγα χρόνια να δημιουργούν μια ατμοσφαιρική κόλαση στο λεκανοπέδιο. Ωστόσο, δεδομένου ότι στο επίπεδο των ρύπων τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα καθαρού ντίζελ φαίνονται συγκρίσιμων επιδόσεων με τα υβριδικά, χωρίς ωστόσο να υποφέρουν από τα μέγα θέμα της διαχείρισης των άκρως επικινδύνων και μη ανακυκλώσιμων μπαταριών τους, ίσως θα μπορούσε να εξεταστεί η χρήση τους αποκλειστικά για την κάλυψη αναγκών του δημοσίου. Θα είχατε έτσι και περισσότερες επιλογές (και άρα καλύτερους όρους οικονομικής διαπραγμάτευσης) σε σχέση με τα υβριδικά, όπου ελάχιστες είναι οι διαθέσιμες επιλογές στην ελληνική αγορά.