• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΟΣΧΟΣ' | 25 Οκτωβρίου 2009, 10:15

    Η χρήση κρατικού αυτοκινήτου δεν έχει άλλο σκοπό από την διευκόλυνση άσκησης των υπηρεσιακών καθηκόντων συγκεκριμένων κρατικών λειτουργών (υπαλλήλων), ορισμένες φορές αναβάθμισης της κρατικής εκπροσώπισης σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις και τέλος προστασίας συγκεκριμένων προσώπων, που έχουν άμεση σχέση με κρατικές υποθέσεις, από εγκληματικές ενέργειες. Κάθε άλλη χρήση πρέπει να θεωρείται άσκοπη. Επομένως πρέπει να καθοριστεί ποιοί φορείς είναι αυτοί που πρέπει να ασκούν μηχανοκίνητη υπηρεσία (αστυνομία, ΕΚΑΒ, στρατός κλπ), ποιοί έχουν το δικαίωμα να εκπροσωπούν την ελληνική πολιτεία και κατ' επέκταση τον ελληνικό λαό (πρωθυπουργός, πρόεδρος δημοκρατίας κλπ) και ποιοί χρήζουν προστασίας από δολοφονικές ενέργειες (επίσημοι ξένοι επισκέπτες, εγκληματίες που υπάρχει κίνδυνος αυτοδικίας κλπ). Το κρατικό αυτοκίνητο πρέπει να αντιμετωπισθεί σαν εργαλείο δουλειάς και όχι σαν αντικείμενο αναπλήρωσης κενού αρρωστημένης προσωπικότητας ή μικροαπατεωνίας. Σημαντικό ίσως θα ήταν, εκτός από την αντικατάστασή τους με άλλα χαμηλού κυβισμού, και η αλλαγή του χρώματός τους από μαύρο σε ένα άλλο χρώμα, πιό υπηρεσιακό, που να μην δημιουργεί την ψευδαίσθηση της εξουσίας και της χλιδής αλλά της εργασίας.