Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Νικολετόπουλος | 25 Οκτωβρίου 2009, 22:54
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν πολύ θετική η πρωτοβουλία για δημόσια διαβούλευση και μπράβο. Επί του συγκεκριμένου, 1. Το να μιλάμε για "όριο κυβικών", αντί για "όριο κατανάλωσης", "όριο ρύπων", κλπ το θεωρώ πέρα για πέρα λάθος. Τα "κυβικά" αποτελούν κατασκευαστική παράμετρο ενός κινητήρα, κι όχι αποτέλεσμα χρήσης του σε ένα συγκεκριμένο όχημα, κι έτσι δε δείχνουν ούτε τους ρύπους ούτε τις επιδόσεις, ούτε την κατανάλωση, ούτε τίποτα επί της ουσίας. Τι θέλουμε να πετύχουμε με τα "λιγότερα κυβικά"? Λιγότερους ρύπους? Ωραία! Μιλήστε με όριο ρύπων. Πριν μερικά χρόνια το μέσο αμάξι 2000 κ.εκ. έκαιγε 15 λίτρα βενζίνης ανά 100χλμ και τώρα καίει 10, ενώ πολύ μεγαλύτερη είναι η βελτίωση στους εκπεμπόμενους ρύπους. 2. Το ζητούμενο, πέρα από την προστασία του περιβάλλοντος, είναι να γλιτώσουμε (ως κράτος) χρήματα. θα μπορούσαμε λοιπόν, φαντάζομαι, να δούμε ένα σχέδιο δράσης που να αναφέρει έξοδα (επένδυση σε αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση και ρύπους, μικρότερα έξοδα συντήρησης, κλπ) και αναμενόμενη εξοικονόμιση πόρων από τους "νέους κανόνες του παιχνιδιού", μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Αυτά για την ώρα - καλή συνέχεια.