Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ | 26 Οκτωβρίου 2009, 00:22
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤ'ΑΧΗΝ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ. ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ Ο Σ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Ο Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ. ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Α. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ: ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΟΙ ΡΥΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΘΕ ΑΠΛΩΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ; ΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL Η FUEL CELLS Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΔΙΑ Η ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΟ,ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΒΑΛΛΟΝ. ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ 40.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΤΟ 2%, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ DIESEL CRD ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 50%. Β.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΟΙ ΡΥΠΟΙ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΛΕΟΝ. ΑΝ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΟΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΗΣ CO2 ΤΑ 140GR/KM ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ, ΧΡΗΣΗΣ (ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΛΠ),ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΑΠΟΜΕΝΟΥΣΑΣ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ Η ΛΥΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΥ. ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΣΑΣ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.