Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Kαρποδίνης Εμμανουήλ | 26 Οκτωβρίου 2009, 11:35
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι, η προσπάθεια εξοικονόμισης πόρων είναι σωστή και η κατεύθυνση προς μικρότερα αυτοκίνητα επίσης. Σωστά και πολλά από όσα έγραψαν οι προηγούμενοι χρήστες για τα κόστη υβριδικών-leasing κλπ τα οποία μακροπρόθεσμα θα είναι αρκετά σημαντικά. Αυτό όμως πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν, όσον αφορά τα κρατικά τώρα, αλλά και όσον αφορά τα ΙΧ αργότερα με τα νέα τέλη-κίνητρα απόσυρσης, είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα όταν συντηρούνται σωστά, προσφέρουν αρκετά στην οικονομία. Δίνουν δουλειά σε πολλές επιχειρήσεις - συνήθως μικρές - και συμβάλλουν σημαντικά στην εξοικονόμιση πόρων μιά και η Ελλάδα, δεν παράγει αυτοκίνητα. Διαβάστε παρακαλώ τι έγινε στην Αγγλία σε παρόμοια διαβούλευση για την αύξηση των επιβαρύνσεων σε παλιά αυτοκίνητα. http://www.number10.gov.uk/Page19483 Δεν είναι ούτε οικονομία ούτε οικολογία να πετάμε όλα τα παλιά γενικώς αυτοκίνητα - ηλεκτρικές συσκευές κλπ, μέσα σε αυτά και πάρα πολλά χρήσιμα που μπορούν να λειτουργήσουν για αρκετά χρόνια ακόμη. Η ενέργεια που χρειάζεται για να κατασκευαστεί ένα νέο αυτοκίνητο και να ανακυκλωθεί ένα παλιό δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να ισοζυγιστεί με την διαφορά κατανάλωσης ενός νέου σε σχέση με το παλιό. Για αυτό και στην Αγγλία η κυβέρνηση πήρε πίσω τα μέτρα επιβάρυνσης των παλιών.