Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 3 ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Κ. ΕΥΓΈΝΙΟΣ | 10 Ιανουαρίου 2011, 20:52
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως αρχική ενέργεια κ. υπουργέ η σύνταξη του σχετικού νομοθετήματος δεν μπορεί παρά να ναγνωριστεί ως θετική. Τις τεχνικές λεπτομέρειες πιστεύω άσφάλειας των δεδομένων που θα διακινούνται πιστεύω ότι τις έχουν μελετήσεις οι συνεργάτες σας. Εγώ θέλω να τονίσω όμως ότι όλα αυτά τα μηχανήματα πάλι χειρίζονται δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι θα πρέπι να αλλάξουν νοοτροπία σε δύο βασικούς τομείς: 1. Ο πολίτης είναι εργοδότης τους και υφίστανται στη θέση αυτή για να τον εξυπηρετούν. 2. Ο Η/Υ δεν είναι γαρφομηχανή αλλά ένα πολυεργαλείο που μπορεί να κάνει γρήγορα διάφορες εργασίες ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητά του χειριστή και να μειωθεί ο χρόνος ταλαιπωρίας του πολίτη-πελάτη. Αν δεν συμπεριλάβετε και την αλλαγή νοοτροπίας μέσω επιμόρφωσης των υπαλλήλων, στο νομθετικό πλαίσιο αυτό, θα καταντήσει και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση όπως η άλλη φιλόδοξη προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ, τα ΚΕΠ. Έχετε δεί πως εργάζονται τα περισσότερα ΚΕΠ; Ζητάνε με έγγραφη αλληλογραφία από τον φορέα (π.χ Δήμο) το "Χ" πιστοποιητικό, που αιτήθηκε ο πολίτης με αποτέλεσμα να απαιτείται περισσότερος χρόνος από το να επικοινωνούσε ο πολίτης με τον φορέα απευθείας. Το email αποτελεί φαίνεται επανασταστική αντροπή. Όταν οι φορείς μεταξύ τους δεν έχουν θεσπίσει ασφαλή ηλεκτρονική επικοινωνία τόσα χρόνια δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος για το αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση σας εύχομαι καλή επιτυχία για το καλό των πολιτών που συνοστίζονται μπροστά από γκισέδες αγουροξυπνημένων υπαλλήλων παραξκαλώντας για τα αυτονόητα.