Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 16 Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων μεταξύ φορέων του δημόσιου τομέαΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Ανθής | 10 Ιανουαρίου 2011, 20:03
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι πρέπει η ηλεκτρονική διακίνηση να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, χρησιμοποιώντας κάποιο από τα ελεύθερα λογισμικά κρυπτογράφησης για την διασφάλιση της επικοινωνίας. Η διακίνηση εγγράφων με το κλασικό ταχυδρομείο να ελαχιστοποιηθεί και να εκτελείται μόνο όταν είναι απαραίτητη για την υποστήριξη και διασφάλιση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Είναι αδιανόητο να υπάρχει το ηλεκτρονικό ταχυσδρομείο, το φαξ, και να διακινείται το έγγραφο με το χέρι γιατί ο υπάλληλος δεν γνωρίζει να χρησιμποιεί τις παραπάνω υπηρεσίες. Επίσης είναι αδιανόητο να απαιτείται χρόνος ημερών για να διακινηθεί ένα έγγραφο από τον ένα φορέα στον άλλο για να μην αναφέρω την περίπτωση διακίνησης του σε άλλο όροφο του ίδιου φορέα.