Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 24 Ηλεκτρονικές πληρωμές/Ηλεκτρονικές οικονομικές συναλλαγέςΣχόλιο του χρήστη ΚΟΛΛΙΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 11 Ιανουαρίου 2011, 09:19
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μοναδικός τρόπος για να πατάξει κανείς την διαφθορά , είναι να μην φέρνει σε προσωπική επαφή τούς εμπλεκόμενους σε κάθε υπόθεση που αφορά συναλλάγη με το δημόσιο. (πολίτη και υπάλληλο). Το εφάρμοσα στην δουλειά μου , με καταπληκτικά αποτελέσματα.(-οι προ εικοσαετίας προκάτοχοί μου έχτισαν πολυκατοικίες)-. 1)Γυρίζω στο σπίτι μου πολυ κουρασμένος αλλά οχι τρελός. 2)Το κυριώτερο είναι οτι εχω χρόνο να διεκπερεώσω όλες τις εργασίες μου γιατί δεν είμαι υποχρεωμένος να συζητάω περί ανέμων και υδάτων με τούς πολίτες, που με επισκέπτονταν 3)Το εξαιρετικό ! Μια υπόθεση πρίν την απαγόρευση εισόδου έπαιρνε απο 1 εως 3 μήνες για να ολοκληρωθεί και τώρα φτάσαμε- με μεγαλύτερο όγκο εργασιών και μείωση του προσώπικου κατά 2 άτομα,σε γραφείο που απασχολούσε 6 υπαλλήλους-να εξυπηρετούμε τούς πολίτες αυθημερόν. Πρακτικά τι πρέπει να γίνει. 1) Απαγόρευση της είσοδου πολιτών στίς δημόσιες υπηρεσίες. 2) Επαφή με τούς πολίτες μόνο μέσω Η/Υ , (όσοι δεν έχουν και δεν ξέρουν υπάρχουν και τα ΚΕΠ , ή ιδιώτικα γραφεία που μπορούν να εξηπηρετήσουν , δηλαδη να κάνουν μια αίτηση και να την παρακολουθούν μόνο ηλεκτρονικά. 3)Το σπουδαιότερο όμως όπλο είναι άλλο.Ειδικά στις εφορίες και τις πολαιοδομίες ο υπάλληλος δεν θα πρέπει να γνωρίζει ποιού την υπόθεση εξυπηρετεί , και αυτό μπορεί να εφαρμοστεί στο 70% των περιπτώσεων. 4)Στα νοσοκομεία που γίνεται πλίατσικο με τις εισαγωγές των ασθενών ο ιδικευμένος γιατρός θα παίρνει το πρωί την λίστα των ασθενών που θα εξετάσει απο τη γραμματεία και το μεσημέρι θα ενημερώνει γραπτώς για τα τεκτενόμενα ,(η λίστα δεν θα καταρτίζεται απο το νοσοκομείο και ο γιατρός δεν θα μπορεί να εξετάζει ασθενείς που δεν είναι στην λίστα) αυτό δεν ισχύει για τα επείγοντα περιστατικά. Πολλά μπορεί να κάνει κανείς για να εξυπηρετεί ηλεκτρονικά τούς πολίτες και λέμε ναι σε κάθε νόμο πρός αυτή τη κατεύσυνση. Είναι εύκολο για όσους γνωρίζουν, και τα αποτελέσματα άμεσσα, αρκεί να τα θέλει κανείς πραγματικά. Μόνο με αυτόν το τρόπο το κράτος μπορεί να παρέχει γρήγορες και αξιόπιστες υπηρεσίες και παράλληλα να μειώσει την διαφθορά γρήγορα , και ως ένα σημείο αποτελεσματικά. Ευτυχώς έφτασε η ώρα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και λέμε ΝΑΙ.