Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 4 Γενικές αρχές ηλεκτρονικής διακυβέρνησηςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Παπανδρέου | 11 Ιανουαρίου 2011, 16:25
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης δε θα πρέπει να στοχεύει στην ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των φορέων του δημόσιου τομέα, αλλά στη δημιουργία ενός κεντρικού συστήματος στο οποίο να έχουν πρόσβαση όλοι οι φορείς. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ένας φορέας να στείλει αίτημα σε άλλο φορέα και να περιμένει απάντηση. Ο κάθε φορέας θα έχει πρόσβαση να δει τα στοιχεία που τον αφορούν, και θα έχει πρόσβαση να ενημερώσει στοιχεία της δικαιοδοσίας του. Οπότε θα μπορεί να ανά πάσα στιγμή μέσω του κεντρικού συστήματος να πάρει την πληροφορία που χρειάζεται, χωρίς να στείλει τίποτα ή να περιμένει να του στείλουν. Αυτόματα ενημερώνει και για τις μεταβολές στην κατάσταση του πολίτη, ασφαλιστική ενημερώτητα, μεταβολή οικογενειακής μερίδας, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, έναρξη ασφάλισης κλπ. έτσι ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμα και στον ίδιο αλλά και σε όσες υπηρεσίες έχουν την ανάγκη να κάνουν χρήση αυτών. Φυσικά πρέπει να εξασφαλιστεί η ασφάλεια του συστήματος αυτού γιατί θα είναι παραβίαση προσωπικών δεδομένων, σε περίπτωση που κάποιος το σπάσει και αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα. Επίσης πρέπει επ' ευκαιρίας να διευρηνθούν οι αρμοδιότητες των ΚΕΠ, να μπορούν να παρέχουν πληροφορίες για όλες τις δημόσιες αρχές, και η διαδικτυακή πύλη που θα δημιουργηθεί να είναι επέκταση των ΚΕΠ για χρήση από απόσταση.