Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 29 Έκδοση αναγνωριστικών – διαπιστευτηρίων και διαδικασία αυθεντικοποίησηςΣχόλιο του χρήστη Alexandros Niklan | 12 Ιανουαρίου 2011, 12:45
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 3 και 4, δημιουργείται προϋπόθεση που μάλλον θα δυσκολεύσει παρά θα απλοποιήσει την όλη διαδικασία χρήσης της υπηρεσίας του e-Goverment. Επί παραδείγματι αν εγώ σαν πολίτης θελήσω να πάρω ενα έγγραφο φορολογικής ενημερότητας και σαν δεύτερο έγγραφο ενα πιστοποιητικό χορήγησης αντιγράφου αστικής κατάστασης , θα χρειαστεί να γνωρίζω δύο μεθόδους εισαγωγής για κωδικούς και ονόματα χρήστη σε συνδιασμό ίσως με κάποιο φυσικό μέσο διαπίστευσης ασφαλείας. Αν συλλογιστώ τώρα πως μπορεί το Ελληνικό κράτος να έχει 100-300 υπηρεσίες διαδικτυακά, αυτό θα οδηγήσει εμένα σαν χρήστη να μην θυμάμαι κανένα κωδικό!!! Η όλη διαδικασία της ταυτοποίησης και απόδοσης διαπιστευτηρίων πρέπει να γίνεται "διάφανα" για τον χρήστη είναι είναι μέσω portal ώς ιδιώτης/οργανισμός/εταιρία είτε ώς υπάλληλο Δημοσίου τομέα. Βάση ρόλου και λειτουργικότητας δηλαδή που θα έχει οριστεί πριν την απόδοση δικαιωμάτων πρόσβασης στο σύστημα και με χρήση ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΩΔΙΚΟΥ/ΧΡΗΣΤΗ/3ου ΦΥΣΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, να μπορώ να πλοηγηθώ εκεί που χρειάζεται και να πάρω αυτά που πρέπει χωρίς καθυστέρηση.