Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 16 Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων μεταξύ φορέων του δημόσιου τομέαΣχόλιο του χρήστη Γιωργος | 13 Ιανουαρίου 2011, 11:53
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διακίνηση εγγράφων, εκτός ίσως ελαχίστων περιπτώσεων όπως απορρήτων και συνοδευτικών χαρτών ή τοπογραφικών, πρέπει πια να γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι ταχυδρομικά. Αυτό συνεπάγεται ταχύτητα, αξιοπιστία, αξιοποίηση του προσωπικού με γνώσεις, αξιοποίηση του υλικού, πχ Η/Υ που έχει κάθε υπηρεσία και βέβαια καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Είναι μεγάλο πιά το ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων που θέλει και μπορεί να διακινεί τα έγγραφα ηλεκτρονικά. Ας αλλάξουμε εποχή, επιτέλους, με παράλληλη μείωση του αριθμού των απαιτούμενων δικαιολογητικών για τηνέκδοση εγγράφων ή αποφάσεων. Ταυτόχρονα όμως ας γίνει και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με προσόντα που υπηρετεί στο δημόσιο.Να υποχρεωθεί κάθε υπηρεσία να τηρεί ιστοσελίδα με στοιχεία επικοινωνίας του προσωπικού και αναλυτική πληροφόρηση των υπηρεσιών που παρέχονται στον πολίτη, με πρόσβαση από όλους μέσω διαδικτύου.