Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 14 Τήρηση ηλεκτρονικών αρχείωνΣχόλιο του χρήστη Π. Σιδηρόπουλος | 14 Ιανουαρίου 2011, 05:58
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τήρηση ηλεκτρονικών ή ψηφιακών αρχείων σε μια δημόσια υπηρεσία προϋποθέτει την ύπαρξη των κατάλληλων προϋποθέσεων. Υπάρχει, στο νέο νομοσχέδιο, η πρόβλεψη: α)για τη δημιουργία εντός των υπηρεσιών ανεξάρτητων γραφείων με αρμοδιότητες για τη δημιουργία και διαχείριση ψηφιακόύ αρχείου; Γιατί προς το παρόν το αρχείο οργανώνεται από τις φιλότιμες προσπάθειες των δημοσίων υπαλλήλων που εργάζονται σε ένα γραφείο, το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά κοινό και το οποίο παρουσιάζει τρομακτική ελλείψη προσωπικού. β)να εξοπλιστούν οι δημόσιες υπηρεσίες με σαρωτές για τη δημιουργία ψηφιακών πανομοιότυπων; Γιατί όταν προσλήφθηκα στη δημόσια υπηρεσία και τους ζήτησα σαρωτή με αντιμετώπισαν ως "εξωγήινο". Τελικά μετά από επίμονη προσπάθεια αρκετών μηνών βρέθηκε ένας ξεχασμένος σαρωτής, πεταμένος σε ένα ξεχασμένο γραφείο και επιτέλους χρησιμοποιήθηκε. γ)να αξιοποιηθεί προσωπικό που ήδη εργάζεται σε δημόσιες υπηρεσίες και διαθέτει την ανάλογη εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτηση; Γιατί όταν επισήμανα την ανάγκη ψηφιοποίησης του αρχείου για τη σωστή λειτουργία του γραφειου όπου εργάζομαι,αφου διαθέτω κατάλληλη εμπειρία και εκπαίδευση, και δίχως να ζητήσω επιπλέον αμοιβή ή απαλλαγή από άλλα καθήκοντα, με "φρέναραν" λόγω άλλων άμεσων αναγκών και έλλειψης προσωπικού. Προς τη σωστή λοιπόν κατεύθυνση το άρθρο του νομοσχεδίου αλλά μήπως λόγω των συνθηκών που επικρατούν θα μείνει στο 'αρχείο';