Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 15 Τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλουΣχόλιο του χρήστη Στέφανος | 14 Ιανουαρίου 2011, 19:22
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν πιστεύω το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο να ενδιαφέρει κανέναν πολίτη, αφού δεν του διευκολύνει σε κάτι την συνδιαλλαγή του με το Δημόσιο. Πχ: Έχουμε μια υπηρεσία που έχει μια τέλεια εφαρμογή πρωτοκόλλου. Εδώ καταχωρούνται τα πάντα, και βγάζει αναφορές, έχει αναζήτηση, γενικώς κάνει τα πάντα. Εγώ πάλι όμως ως πολίτης θα χρειαστεί να πάω στο γραφείο Πρωτοκόλλου και να σταθώ στην ουρά. Αλλά αντί σφραγίδα με ημερομηνία και υπογραφή σε ένα χαρτάκι, θα πάρω ένα φύλο χαρτί Α4 με τα στοιχεία του υπαλλήλου που μου το καταχώρησε. Τι να το κάνω(που είναι και μεγάλο); Αποτέλεσμα ΜΗΔΕΝ. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου τέτοιο άρθρο στο νομοσχέδιο. Κάθε δημόσια υπηρεσία απλά θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένη να γνωρίζει ο κάθε υπάλληλος της πότε και ποιος παρέλαβε τι. Και το πως θα πραγματοποιηθεί αυτό, να κόψουν το κεφάλι τους. Ας χρησιμοποιούσαν και φακίριδες. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Εγώ θέλω να μπαίνω από το internet και να βλέπω σε ποιον και γιατί έχει κολλήσει η αίτηση μου. Για να έχουμε και κανένα σοβαρό στατιστικό. Και μετά ας τολμήσει να ζητήσει κάποιος φακελάκι. Θα φανεί η κωλυσιεργία από τα στατιστικά του.