Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 11 Έκδοση ηλεκτρονικών εγγράφωνΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Παρασκευούδης | 15 Ιανουαρίου 2011, 00:17
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι προτιμότερο να τα κατονομάσετε αυτά τα έγγραφα. Πόσα είναι. Δέκα, πενήντα, πεντακόσια; Παρά αυτό το γενικό και αόριστο: 1. Με την επιφύλαξη ειδικών ρυθμίσεων επιτρέπεται η σύνταξη και τήρηση εγγράφων κάθε είδους καθώς και η διακίνηση, διαβίβαση, κοινοποίηση και ανακοίνωση αυτών μεταξύ φορέων του δημόσιου τομέα ή μεταξύ αυτών και των φυσικών προσώπων και ΝΠΙΔ και η έκδοση διοικητικών πράξεων με ηλεκτρονικό τρόπο/ χρήση ΤΠΕ. Γιατί πάλι θα βρεθεί κάποιος υπάλληλος και θα πεί το γνωστό '' ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ''.Επιπλέον μπορεί να υπάρξουν φαινόμενα διαφθοράς, γιατί εάν έχω ένα γνωστό, ποιος εγγυάται ότι δεν θα μπορέσω να πάρω αυτό που χρειάζομαι;