Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 29 Έκδοση αναγνωριστικών – διαπιστευτηρίων και διαδικασία αυθεντικοποίησηςΣχόλιο του χρήστη Εμμανουήλ Μπαϊρακτάρης | 16 Ιανουαρίου 2011, 17:55
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν διευκρινίζεται στο άρθρο αν θα υπάρχει μία ενιαία ταυτοποίηση ή ξεχωριστή για κάθε δημόσια υπηρεσία. Λογικό θα ήταν να υπάρχει μία ενιαία ταυτοποίηση. Μία ηλεκτρονική ταυτότητα για κάθε πολίτη με την οποία θα συναλλάσεται με όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέα. Εξοικονομείται χρόνος, χρήμα και το επίπεδο ασφάλειας είναι μεγαλύτερο, καθώς κάθε υπηρεσία θα μπορεί να ελέγχει για το ποιες υπηρεσίες και συνδυασμό αυτών χρησιμοποιείται με κάθε ηλεκτρονική ταυτότητα. Στην παρ.1 δεν είναι σαφές αν γίνεται μία έγγραφη ή αν γίνονται ξεχωριστές σε κάθε δημόσιο φορέα που προσδιορίζει τα επιμέρους χαρακτηριστικά αναγνώρισης. Γενικά, πρόκειται για μία σημαντική νομοθετική παρέμβαση που αναμένεται να βελτιώσει την λειτουργία του δημόσιου τομέα.