Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 16 Ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων μεταξύ φορέων του δημόσιου τομέαΣχόλιο του χρήστη marinos georgakakis | 18 Ιανουαρίου 2011, 00:02
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την πραγματοποίση αυτής της διακίνησης απαραίτητη είναι η τήρηση ηλεκτρονικών αρχείων από τους φορείς του Δημόσιου Τομέα. Για παράδειγμα: 1)Η υποβολή αίτησης για συνταξιοδότηση συνοδεύεται από αρκετά πιστοποιητικά (π.χ. πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις γεννήσεως γγάμου, περί μή λύσεως γάμου κ.λ.π) Φαντάζεστε πόσο διευκολύνεται ο υποψήφιος συνταξιούχος άν το Ασφαλιστικό Ταμείο ζητούσε ηλεκτρονικά από τους αρμόδιους φορείς τα αντίστοιχα πιστοποιητικά? Το θέμα είναι άν αυτά υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή 2)Θα μπορούσε ακόμα αντί να ταλαιπωρείται η οικογένεια του ασθενούς που κάνει εισαγωγή σε Κρατικό Νοσοκομείο, να πηγαίνει στο Ταμείο εντός 24ώρου για να παίρνει το εισιτήριο, να ενημερώνεται κατ'ευθείαν το ασφαλιστικό ταμείοαπό το Νοσοκομείο ηλεκτρονικά.