Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 1 Αντικείμενο/Σκοπός του νόμουΣχόλιο του χρήστη Πάνος | 26 Ιανουαρίου 2011, 13:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια για την πολύ σημαντική προσπάθεια να προχωρήσει η ηλεκτρονική διοίκηση στο δημόσιο. Όσον αφορά προηγούμενα σχόλια νομίζω ότι έχουν δίκιο αυτοί που θεωρούν ότι για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων, όποιος θέλει να μην έχει ηλεκτρονική ταυτότητα , να συνεχίσει να έχει το δικαίωμα να πηγαινοέρχεται από δημόσια υπηρεσία σε δημόσια υπηρεσία και να ταλαιπωρείται από τη γραφειοκρατία. Όσον αφορά την ουσία: 1) Να δημιουργηθεί οριζόντια τεχνική συμβουλευτική ομάδα του δημοσίου , η οποία θα απαντάει/βοηθάει τους φορείς να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του νόμου π.χ. κατά το σχεδιασμό του πληροφοριακού συστήματος για θέματα privacy by design. Θα υπάρξει η αντίστοιχη χρηματοδότηση για τους φορείς? 2) Πώς θεωρείτε ότι θα πάρουν σάρκα και οστά όλα αυτά όταν τηρείτε flat το 1 προς 5 στις προσλήψεις οι οποίες αποφασίζονται από τους διοικητικούς? Η ηλ/κή διακυβέρνηση θα κινηθεί γρηγορότερα αν το σχέδιο νόμου αύξανε την αναλογία για τους πληροφορικάριους μειώνοντας αντίστοιχα την αναλογία για όλους τους υπόλοιπους. 3) Για να μην παραμείνει σε ευχολόγια η όλη προσπάθεια θα έπρεπε να δημιουργηθούν μερικές μετρικές συγκεκριμένες και μετρήσιμες που θα αντικατοπτρίζουν τον βαθμό υλοποίησης της ηλ/κής διακυβέρνησης σε ένα φορέα/οργανισμό/υπηρεσία: π.χ. α) Να ζητηθεί αναφορά διακίνησης χαρτιού από όλους τους φορείς, συνολικό κόστος για τα προηγούμενα έτη και να συγκρίνονται ανά χρόνο για να τεκμηριώνεται η μείωση κόστους και χρόνου από τις ατελείωτες φωτοτυπίες. β) Να απαιτηθεί στο νόμο να έχουν και να χρησιμοποιούν τα email τους όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που βρίσκονται από το βαθμό του τμηματάρχη και πάνω. Πώς περιμένουμε από τον πολίτη να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά όταν οι υπάλληλοι μέσα στον ίδιο φορέα/οργανισμό επικοινωνούν μεταξύ τους με χειρόγραφα υπηρεσιακά σημειώματα? Πώς θα δώσει η διοίκηση το σωστό παράδειγμα στους υπαλλήλους όταν η ίδια είναι αρτηριοσκληρωτική? Απλές μετρικές: 1) πόσοι διευθυντές από κάθε φορέα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ email και 2) πόσα email έχουν στείλει μέσα στο προηγούμενο έτος? 3) Ποιο ποσοστό υπαλλήλων ενός οργανισμού έχει ηλ/κή υπογραφή και την χρησιμοποιεί (με τεκμηριωμένα παραδείγματα) 4) Όσον αφορά την ηλεκτρονική υπογραφή να υλοποιηθεί σε ένα φορέα και να δημοσιευτεί ο φορέας που αξιοποιεί την τεχνολογία αυτή. Στη συνέχεια ας χρησιμοποιηθεί ως πιλότος και ως σύμβουλος προς το υπόλοιπο δημόσιο.