• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Μουρούζης' | 28 Ιανουαρίου 2011, 17:17

    Σε σχέση με την παράγραφο #4, κατά την οποία «οι φορείς του δημόσιου τομέα διαμορφώνουν την πληροφόρηση και επικοινωνία και εν γένει τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κατά τρόπο, ώστε αυτές να είναι φιλικές προς τον χρήστη, να διασφαλίζουν και να ενισχύουν την ισότητα ως προς την πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες και να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες πρόσβασης ορισμένων ομάδων ή ατόμων», πρέπει να συμπεριληφθεί και αναφορά σε κάποιον μηχανισμό αξιολόγησης ή / και πιστοποίησης συμμόρφωσης με το άρθρο αυτό, διαφορετικά καθίσταται αόριστο και μη λειτουργικό. Ερωτήματα που εγείρονται: (α) με ποιόν τρόπο συλλέγονται και αποτυπώνονται οι σχετικές ανάγκες, πχ., πρόσβασης, των χρηστών; (β) με ποιόν τρόπο εξασφαλίζεται και πιστοποιείται ότι «ο σχεδιασμός και η εφαρμογή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και η διαμόρφωση και προμήθεια των αντίστοιχων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων και υπηρεσιών» ικανοποιεί τις σχετικές ανάγκες χρηστών και το εκάστοτε πλαίσιο χρήσης; Συνεπώς, σε αυτό το σημείο, επιβάλλεται (1) η εισαγωγή προδιαγραφών ως προς τη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, με διακριτά στάδια και σημεία ελέγχου, και (2) εισαγωγή μηχανισμού και αρμόδιου οργάνου που θα αναλάβει τους ενδιάμεσους ελέγχους καθώς και την τελική πιστοποίηση.