Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 1 Αντικείμενο/Σκοπός του νόμουΣχόλιο του χρήστη ΓΔ | 30 Ιανουαρίου 2011, 00:36
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση για να επιτευχθεί πρέπει να ξεκινήσει με την ΕΠΙΒΟΛΗ στις υπηρεσίες του δημοσίου της υποχρέωσης να συλλέγουν οι ίδιες τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υλοποίηση κάποιου αιτήματος ενός φυσικού ή νομικού προσώπου ασχετα άν η συλλογή γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο ή με ηλεκτρονικό. Αν υλοποιηθεί η αυτόματη αναζήτηση απο το δημόσιο των πιστοποιητικών που θέλει τότε πολλά απο αυτά με τα οποία απασχολείται το παρόν σχέδιο νόμου δεν θα έχει αντικείμενο ή οι περιπτώσεις για τις οποίες θα χρειάζεται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο να απευθυνθεί σε δημόσια υπηρεσία θα είναι ελάχιστες. Στην έννοια δημόσιες υπηρεσίες περιλαμβάνονται η τοπική αυτοδιοίκηση και η δικαστική εξουσία. Μέχρι σήμερα ο Έλληνας Φορολογούμενος , ουσιαστικά επιβαρύνεται σημαντικά σε χρήμα και χρόνο για να κάνει τον γραμματοκομιστή μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσιου επειδή το Δημόσιο είναι ανίκανο να προσφέρει υπηρεσίες σε αυτούς που το πληρώνουν. Για να επιτευχθεί αυτό δεν είναι κατα ανάγκη απαραίτητο να γίνεται ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών και φυσικά θα μπορούσε να είχε γίνει εδώ και χρόνια αρκεί να υπήρχε πολιτική βούληση , ικανότητα και οι αρμόσιοι να σκέπτονται να βρούν τρόπο να εξυπηρετούν τους πολίτες και όχι να τους θεωρούν ιθαγενείς. Δεν είναι τυχαίο ότι η μόνη ηλεκτρονική υπηρεσία που υπάρχει εδώ και χρόνια είναι αυτή της αναζήτησης της φορολογικής ενημερώτητας απο τράπεζες και συμβολαιογράφους για τους πελάτες τους, επειδή δημιουργήθηκε απο άτομα (Πολιτικό και στελεχιακό προσωπικό της ΓΓΠΣ εκείνης της περιόδου) που είχαν όραμα και ήθελαν να εξυπηρετήσουν τον πολίτη. Τελειώνωντας θεωρώ ότι η βασική συλλογιστική του σχεδίου νόμου είναι σε λάθος κατεύθυνση επειδή ΄συνεχίζει να βλέπει τον πολίτη ως γραμματοκομιστή και υπάλληλο μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου , ενω το πρόβλημα είναι μεταξύ των υπηρεσιών του .