Αρχική Ηλεκτρονική ΔιακυβέρνησηΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Στυλιανός Καλπαξίδης | 30 Ιανουαρίου 2011, 13:43
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Πεδίον Εφαρμογής όπως διατυπώνεται μου δίνει την εντύπωση ότι λέει ΠΟΛΛΑ αλλά ταυτόχρονος και ΤΙΠΟΤΑ. Στο Άρθρο 1, γιατί η επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων ? . Πάτε να κάνετε ένα πάρα πολύ σωστό νόμο στο 2011 με καθυστέρηση πολλών ετών ως προς την πληθώρα των Ευρωπαϊκών χωρών και αμέσως εισάγετε παραθυράκια εξαιρέσεων. Γνωρίζω ότι όλες οι Δημόσιες υπηρεσίες, ΙΚΑ κλπ, έχουν μηχανογραφήσει λίγο ή πολύ τις συναλλαγές τους με τον Πολίτη, τις Επιχειρήσεις, κλπ. Δώστε αυτές τις εφαρμογές στον πολίτη άμεσα και χωρίς παραθυράκια εξαιρέσεων. Γνωρίζω ότι Δημόσιες υπηρεσίες, ΙΚΑ κλπ, έχουν μηχανογραφικές εφαρμογές για ελέγχους των υπηρεσιών. Δώστε κάποιες από αυτές στον Πολίτη. Πχ. Αν θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, να μπορώ από τον αριθμό κυκλοφορίας να γνωρίζω τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου όπως ιδιοκτήτης, Ασφάλεια, ζημιές ΚΤΕΟ, κλπ. Αν θέλω να αγοράσω ένα σπίτι να μπορώ να γνωρίζω τους Ιδιοκτήτες του, τις προσημειώσεις κλπ. Να μη χρειάζομαι να βάζω δικηγόρο για έλεγχο στο υποθηκοφυλακείο αλλά με ηλεκτρονικό αίτημα το υποθηκοφυλακείο σε εύλογο χρόνο να μου απαντάει ηλεκτρονικά. Αυτό θα βοηθήσει τους Διαχειριστές που δεν γνωρίζουν τους Ιδιοκτήτες των κακοπληρωτών ενοικιαστών. Επίσης να μην χρειάζεται να πηγαίνω στα ΚΕΠ για την στρατολογία, στο Μεταφορών για αλλαγή στο δίπλωμα οδηγήσεως, στο ΙΚΑ για τα ένσημά μου, στην Εισαγγελία για . . . κοκ. Για ότι ηλεκτρονικά αιτήματα κάνω, θα με γνωρίζετε, αφού θα είμαι πιστοποιημένος . Όπως τώρα που παίρνω φορολογική μου ενημερότητα. Στο Άρθρο 2, γιατί μόνο στα οποία πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικό τρόπο ?. Για τα υπόλοιπα πάλι τρέχα στην ουρά τις κάθε υπηρεσίας, δημόσιοι υπάλληλοι να σφραγίζουν και να υπογράφουν έγγραφα, σήμερα δεν είναι έτοιμα έλα την άλλη βδομάδα, κοκ. Για αυτά που δεν πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικό τρόπο, θα πρέπει η Δημόσια Υπηρεσία, ΙΚΑ κλπ, να τα ψηφιοποιεί, να βάζει στοιχείο ασφαλούς αυθεντικότητας (όπως ο ΟΠΑΠ που πληρώνει δελτία εκατομμυρίων ευρώ) και να τα στέλνει στο Πολίτη ή στην Δημόσια Υπηρεσία. Εσείς τώρα ζητάτε, από τον Πολίτη, όλα ψηφιοποιημένα για την έκδοση της ενεργειακής κάρτας. Αλλά για το Δημόσιο βάζετε εξαιρέσεις για όσα δεν είναι ψηφιοποιημένα. Το άρθρο 2 είναι άδικο και διαιωνίζει την γραφειοκρατία με όλες τις ταλαιπωρίες για τον Πολίτη. Γενικά είμαι σύμφωνος με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση για την οποία πιστεύω ότι τον σημαντικότερο ρόλο θα έχει ή επιτυχία της Κάρτας του Πολίτη. Ως προς τις αντιρρήσεις για το 666 που έχουν αρκετοί συμπολίτες μας, δεν έχω ακούσει τις αντιρρήσεις τους όταν παίρνουν τα χαρτάκια του ΟΠΑΠ ή τα κρατικά λαχεία.