Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:24
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θέσπιση ανωτάτου ορίου χωρητικότητας κινητήρα αντιβαίνει στην κοινή λογική ,διότι με την σύγχρονη τεχνολογία του παρόντος αλλά και του μέλλοντος, επιτυγχάνονται χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου και συνακόλουθα χαμηλοί ρύποι χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση κινητήρα χωρητικότητας έως 1400 κ. ε. Ορθώτερο είναι η θέσπιση ανωτάτου ορίου εκπεμπομένων ρύπων χωρίς απαραίτητα να συνδέεται με την χωρητικότητα του κινητήρα ή το είδος του κινητήρα ή τον τύπο του χρησιμοποιουμένου καυσίμου. Επίσης πρέπει οπωσδήποτε να επιτραπεί η χρήση κινητήρων πετρελαίου στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, διότι οι σύγχρονοι κινητήρες πετρελαίου (diesel) είναι πολύ πιό φιιλικοί στο περιβάλλον από αυτούς της βενζίνης. Εάν θεσπισθεί όριο τα 1400 κ.ε. τότε ευννοείται σκανδαλωδώς μόνο μία εταιρεία αυτοκινήτων, πράγμα το οποίο στρεβλώνει τον υγιή ανταγωνισμό και η συγκεκριμένη ρύθμιση σίγουρα θα προσβληθεί ως αντισυνταγματική στα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια με αποτέλεσμα την κωλυσιεργεία και την αδυναμία υλοποιήσεως του μέτρου. ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανάγνωση