Αρχική Δημόσια Διαβούλευση σχεδίου νόμου για τις ΚΟΠΆρθρο 05: Δικαιολογητικά εγγραφής και ανανέωσης εγγραφής στο Ειδικό Μητρώο ΚΟΠΣχόλιο του χρήστη Νίκος Γιαννής | 20 Οκτωβρίου 2014, 16:06
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 5, παρ.1, η. Το παράβολο ύψους €200 είναι αυτό του άρθρου 2, παρ.5; Σε κάθε περίπτωση κρίνεται, ειδικώς υπό τις σημερινές περιστάσεις, υπερβολικό. Είναι προφανές, ότι ένας μεγάλος αριθμός οργανώσεων είτε δεν θα αιτηθούν, είτε δεν θα λάβουν κρατική χρηματοδότηση, είτε αυτή θα είναι σπάνια ή πολύ περιορισμένη κ.λπ., αλλά ωστόσο θα επιθυμούσαν να συμπεριλαμβάνονται στο μητρώο. Το ποσόν των €100 θα ήταν αρκετό. Το ύψος των παραβόλων γενικότερα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη διαφορά στο μέγεθος, αλλά και τα οικονομικά δεδομένα και τη φύση των οργανώσεων. Μια λύση θα ήταν να συσχετίζεται αντικειμενικά με τον ετήσιο κύκλο εργασιών. Άρθρο 5, παρ.2. Εύστοχη η υποχρέωση υπεύθυνης δήλωσης. Πιστεύω ότι η ετήσια αίτηση ανανέωσης εγγραφής, πρέπει να συνοδεύεται από κατάθεση παραβόλου €50, μόνον για εκείνες τις οργανώσεις που έλαβαν κατά τη διάρκεια του έτους αναφοράς κρατική χρηματοδότηση. Άρθρο 5, παρ.3. Κρίνεται ως περιττό και από συμβολική άποψη ανασταλτικής προς εθελοντική προσφορά αξίας. Ούτως ή άλλως η αρμόδια υπηρεσία μπορεί να ζητά αυτεπαγγέλτως πιστοποιητικό ποινικού μητρώου για όποιον, όποτε και όπως κρίνει. Εξάλλου αντιβαίνει στους κανόνες της σύγχρονης σωφρονιστικής, αφού ακόμη και αποφυλακισθέντες παραινούνται να προσφέρουν κοινωνική υπηρεσία, η οποία συνήθως συμβάλει στην επανένταξη τους και των οποίων η συμμετοχή σε όργανα διοίκησης δεν μπορεί να αποκλεισθεί. Άρθρο 5, παρ.5. Η ενημέρωση για κάθε αμετάκλητη καταδίκη της παρ. 5 του παρόντος άρθρου 5 μπορεί να παραμείνει, παρά την (προτεινόμενη) κατάργηση της παρ 3. Επίσης, αν και είναι σημαντική η έγκαιρη αναγγελία, το προβλεπόμενο προβάδισμα του δημοσίου ή τρίτων, μπορεί υπό ορισμένες πριστάσεις να αποβαίνει καταχρηστικό και να προσφέρει έδαφος εξωθεσμικής διαπραγμάτευσης, ως εκ τούτου δεν κρίνεται ως απαραίτητο.