Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη The Great | 12 Νοεμβρίου 2009, 00:39
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το τεστ γνώσεων & δεξιοτήτων έκρινα προσωπικά ότι με συμφέρει γιατί το δοκίμασα πειραματικά και στον επίσημο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά και σε πολλά παρόμοια τεστ που δίνονταν από εφημερίδες και sites, με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικό ... Αλλά δεν ήθελα να κάνω καμιά επίδειξη και προσωπική προβολή με την αναφορά μου αυτή, παρά μόνο να υπογραμμίσω τον βαθμο δυσκολίας του. Το θεωρώ άδικο και «τυχάρπαστο» για μια τόσο σημαντική και κορυφαία διαδικασία όπως είναι η πρόσληψη στο δημόσιο και η λύση-λύτρωση του βιοποριστικού προβλήματος. Δεν μπορεί ένα «σταυρόλεξο» να κρίνει σε τόσο μεγάλο βαθμό το μέλλον των οικογενειών μας και των παιδιών μας. Δεν μπορεί πχ μια ερώτηση όπως η : Στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας: α) ο Ιούλιος είναι θερινός μήνας. β) ο Ιούλιος είναι χειμερινός μήνας. γ) ο Ιανουάριος είναι χειμερινός μήνας. δ) όλοι οι μήνες είναι θερινοί ή 96. Πόσα τρίγωνα υπάρχουν στο διπλανό σχήμα; α) Λιγότερα από 21. β) 21 ή 22. γ) 23 ή 24. δ) Περισσότερα από 24 και πολλές άλλες ... να κρίνει αν εγώ είμαι ο κατάλληλος να δουλεψω στο δημόσιο ή όχι!! Τέλος αν ο προηγούμενος πολλαπλασιαστής 3 της βαθμολογίας ήταν πλεονασμός, ο νέος πολλαπλασιαστής 4 είναι τουλάχιστον υπερβολικός και παράλογος. Αν σώνει και καλά πρέπει να υπαρχει μοριοδότηση και φυσικά πολλαπλασιαστής στο τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων, αυτός σίγουρα δεν πρέπει επουδενί να είναι μεγαλύτερος της μονάδας.