Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη Σταυρος Φασέας | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:51
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μοναδικό κριτήριο νομίζω ότι πρέπει να είναι η εκπομπή ρύπων και όχι το κριτήριο του υβριδικού. Είναι γεγονός ότι πολλά αυτοκίνητα με κινητήρες Diesel και φίλτρο σωματιδίων (άγνωστα στην Ελλάδα καθώς οι αντιπροσωπἐιες για τους γνωστούς λόγους δεν τα εισάγουν)εκπέμπουν πολύ λιγότερο από τα περισσότερα υβριδικά που έτσι κι αλλιώς είναι πολύ λίγα στην αγορά. Ακόμη προσοχή στα λεγόμενα ECO μοντέλα πολλών εταιρειών όπου η τιμή των εκπεμπομέων ρύπων είναι μετρημένη σε ιδεατές συνθήκες και δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Για κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη η λύση θα ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ή καλίτερα τα ΜΜΜ) αλλά πρέπει ν απεριμένουμε μερικά χρόνια ακόμη. Τέλος οποιοσδήποτε μαθητής Β΄Λυκείου μπορεί με βάση την κατανάλωση ενός οχήματος να υπολογίσει με πολύ καλή προσέγγιση τις εκπομπές ρύπων. Δεν είναι παρά μια απλή αντίδραση καύσης υδρογονανθράκων (και λίγη αριθμητική).