Αρχική Εκδημοκρατισμός της διοίκησηςΆρθρο 16: Ηλεκτρονική ταυτοποίηση-Κάρτα πολίτηΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 20 Μαρτίου 2015, 10:48
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε απόλυτη συμφωνία με τους περισσότερους που έχουν σχολιάσει αναρωτιέμαι πως θεωρείτε ότι ωφελεί η Κάρτα του Πολίτη; Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι "Η κάρτα του πολίτη μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας στις καθημερινές συναλλαγές του πολίτη με την διοίκηση. ". Είναι δυνατόν ποτέ αυτό να συμβεί όταν για παράδειγμα η υπάρχουσα εφαρμογή "ΕΡΓΑΝΗ" που ενοποιεί το ΣΕΠΕ και το ΟΑΕΔ, δεν λειτουργεί προς αυτή την κατεύθυνση; Δηλαδή ενώ οι επιχειρήσεις αναρτούν την πρόσληψη κάποιου εργαζομένου, αναγκάζονται να περνούν τα στοιχεία διπλά, μια για το ΣΕΠΕ και μια για τον ΟΑΕΔ την στιγμή που στην ίδια ιστοσελίδα βρισκονται και οι δυο εφαρμογές, δεν υπάρχει όμως σύνδεση των δύο υπηρεσιών ουσιαστικά, πέρα από το ότι φιλοξενούνται στον ίδιο ιστοχώρο!.. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα. Να αναφερθεί κανείς στην ασυνεννοησία που επικρατεί μεταξύ των ασφαλιστικών ταμείων, ή στον χώρο του ίδιου ασφαλιστικού ταμείου, όπου για να πάρεις υπογραφές πχ από το πρωτόκολλο κάνεις βόλτες σε όλο το κτήριο;; Θέλετε να εξαλείψετε την γραφειοκρατεία; Συνδέστε τις υπηρεσίες σας online και σεβαστείτε το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ιδιωτικότητας!! Δε χρειάζεται να φακελώσετε τον κόσμο, εκσυγχρονίστε τις λειτουργίες σας!!