Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:43
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΩΣ 1600 CC. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟ ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΟΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ (ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 3.000 ΕΥΡΩ) ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΔΕ ΜΟΝΟ 10% ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ (TURBO) ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΝ ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΚΥΒΙΚΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΝΑΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΥΒΙΚΑ. ΟΧΙ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕ TURBO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΔΗΜΟ