Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Μαλκογιαννίδης Χρυσοβαλάντης | 12 Νοεμβρίου 2009, 10:28
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει με κάποιο τρόπο να λαμβάνεται υπόψη και η δυσκολία της σχολής και όχι μόνο ο βαθμός απόκτησης πτυχίου. Π.χ. Οι φοιτητές της Γεωπονίας Θεσσαλονίκης(ΑΠΘ)που εκφωνούν όρκο (πέτυχαν τον μεγαλύτερο βαθμό στο έτος τους) έχουν βαθμό πτυχίου που κυμαίνεται στο 8 με 8,5. Τους βαθμούς αυτούς είναι πολύ συχνό φαινομενο να τους πετυχαίνει ένας μέσος φοιτητής στο τμήμα γεωπονίας του Δημοκριτείου πανεπιστημίου στην Ορεστιάδα. Προτείνω: 1)Με βάση τον μέσο όρο βαθμών πτυχίου κατά την αποφοίτηση να βγαίνει βαθμός δυσκολίας της συγκεκριμένης σχολής. Όσο πιο μεγάλος είναι ο μέσος όρος των βαθμών πτυχίου τόσο μικρότερος είναι ο βαθμός δυσκολίας της σχολής. 2)Ή Να λαμβάνεται υπόψη η βάση εισαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων ώστε να καθοριστεί ο βαθμός δυσκολίας της κάθε σχολής. Τέλος κάτι πρέπει να γίνει με τους φοιτητές που έρχονται από Πανεπιστήμεια του εξωτερικού με πάρα πολύ υψηλούς βαθμούς πτυχίου.