Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτωνΣχόλιο του χρήστη Νικολάου Αθανάσιος | 12 Νοεμβρίου 2009, 10:59
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ.Υπουργέ η γνώμη μου είναι πως για το test δεξιοτήτων ίσως η κατάργηση του να μην είναι απολύτως δίκαιη (σεβόμενος τα παιδιά που έχουν είδη συμμετάσχει), όμως ο πολλαπλασιασμός του με τον συντελεστή 4 είναι σίγουρα υπερβολικός. Προτείνω να μην πολλαπλασιάζεται με συντελεστή ο βαθμός του test δεξιοτήτων, ώστε οι 100 μονάδες να είναι το άριστα γιατί: 1)κάποιος που αρίστευσε στο test δεξιοτήτων, θα βαθμολογείτε με τον νέο νόμο: 100*4=400,00 μονάδες και έχει τις ίδιες ακριβώς μονάδες με ένα κάτοχο διδακτορικού και 200,00 περισσότερες από έναν κάτοχο μεταπτυχιακού. Αν στόχος σας είναι η αξιοκρατία και η στελέχωση των ικανότερων στις δημόσιες υπηρεσίες δεν νομίζω ότι μπορούν πτυχία που αποκτήθηκαν με κόπο, ιδρώτα, χρόνο και απερίγραπτες θυσίες να αντιστοιχούν με ένα test που διαρκεί λίγα λεπτά, με ερωτήσεις πολλές, που δεν αντικατοπτρίζουν το επίπεδο του υποψηφίου, αφού εκτός του ότι πολλές από αυτές δεν έχουν καμία χρησιμότητα στην ζωή μας , γίνονται με τις πιθανές απαντήσεις από κάτω, άρα η σωστή απάντηση μπορεί να είναι και τυχαία. 2)είδη υπάρχουν φροντιστήρια που εκμεταλλεύονται το γεγονός και προετοιμάζουν μαθητές για το συγκεκριμένο test, που σημαίνει νέα και περιττά έξοδα αφού πρέπει να ακολουθήσεις την αγορά.