• Σχόλιο του χρήστη 'Spyridon' | 12 Νοεμβρίου 2009, 10:23

    Κύριε υπουργέ, συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε για την ενίσχυση της διαφάνειας και αξιοκρατίας με την ενίσχυση του ΑΣΕΠ, το οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση το οδηγούσε στην πλήρη διάλυση προς όφελος του πελατειακού κράτους. Το νομοσχέδιο είναι στη σωστή κατεύθυνση, και κάνω τις εξής δύο παρατηρήσεις για το Άρθρο 4 μοριοδότησης υποψηφίων: 1) Η μοριοδότηση δυο μεταπτυχιακών τίτλων (ανεξαρτήτως αντικειμένου) θα έπρεπε αθροιστικά να εξισώνονται με το διδακτορικό, υπο την έννοια οτι το διδακτιρικό αποτελεί εμβάθυνση σε ένα πάρα πολύ στενό κομμάτι μιας επιστήμης ενω το δεύτερο μεταπτυχιακό (ακόμη και ανεξαρτήτως αντικειμένου) προσφέρει ευρύτητα γνώσεων και αντίληψης. 2) Η κατοχή και δεύτερου πτυχίου/διπλώματος θα έπρεπε να βαθμολογείται με κάποιο τρόπο π.χ. μια ιδέα είναι 300 μόρια (ενδιαμέσως μεταπτυχιακού και διδακτορικού). Κατά μείζονα λόγο, σε περιπτώσεις δεύτερου πτυχίου/διπλώματος που ανήκει στην ίδια Σχολή με το πρώτο πτυχίο/διπλωμα. Κάτι τέτοιο κατά τη γνώμη μου είναι ανώτερο από το να έχει κάποιος ένα μεταπτυχιακό, ισως και διδακτορικό,καθώς προσφέρει μεγάλη ευρύτητα γνώσεων και αντίληψης ο κάτοχός τους μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος στην υπηρεσία του: Φανταστείτε για παράδειγμα : Για την πολυτεχνική σχολή: π.χ. ΠΕ Πολιτικός μηχανικός που είναι και ΠΕ Μηχανολόγος ή χημικός ή ηλεκτρολόγος μηχανικός ή Η/Υ, Για τη Σχολή Επιστημών Υγείας: π.χ. ΠΕ Οδοντίατρος που είναι και Ιατρός ή ΠΕ Νοσηλευτικής ή Βιολόγος (απο Σχολή θετικών Επιστημών), Για τη Σχολή Διοίκησης και οικονομίας ή για τη Σχολή ανθρωπιστικών σπουδών π.χ. ΠΕ Οικονομικού που έχει και πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων ή φιλολογίας κ.λ.π.